Pregled bibliografske jedinice broj: 903954
Iskustvo kao predmet razmjene u turizmu
Iskustvo kao predmet razmjene u turizmu, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 903954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Iskustvo kao predmet razmjene u turizmu
(Experiential marketing in tourism)
Autori
Grđan, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2017
Stranica
43
Mentor
Škare, Vatroslav
Ključne riječi
marketing iskustva ; turizam ; zoološki vrt ; iskustvo ; ponašanje potrošača
(experiential marketing ; tourism ; zoo ; experience ; consumer behavior)
Sažetak
Marketing iskustva je marketinška strategija koja interakcijom pojedinca i organizacije, stvara emocionalnu povezanost i lojalne potrošače. Marketing iskustva aktivno uključuje potrošače u kreiranju marketinških programa, stvarajući odnos, povezanost između marke i pojedinca. Danas, mnoga poduzeća odmakla su se od tradicionalnog pristupa marketingu i počinju stvarati iskustvo kao predmet razmjene i tako ostvaruju konkurentsku prednost za poduzeće. Turizam je uslužna djelatnost koja danas ima sve veći značaj u ekonomijama velikog broja gospodarstva. Strateško planiranje u turizmu danas je orijentirano na potrošače, a ne na samu lokaciju, odnosno proizvod. Bitno je razumijevanje potrošača i njihovih potreba kako bi se stvorilo iskustvo koje će pamtiti za cijeli život. Zoološki vrt grada Zagreba kao jedna od najposjećenijih turističkih atrakcija grada Zagreba, uspješno implementira iskustvo kao predmet razmjene. Od nepostojanja bilo kakvih marketinških aktivnosti, danas se Zoološki vrt trudi ponuditi potrošačima cijelu sferu iskustva, u kojima mogu sudjelovati ovisno o svojim preferencijama. Neupitno je marketing iskustva budućnost marketinškog djelovanja svih poduzeća koja žele postići konkurentsku prednost na globalnoj razini. Zbog toga je potrebno uložiti dodatne napore u razumijevanje potrošača, diferencijacije na tržištu i stvoriti holističko iskustvo koje donosi lojalne potrošače.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija