Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 903954

Iskustvo kao predmet razmjene u turizmu


Grđan, Marija
Iskustvo kao predmet razmjene u turizmu, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 903954 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Iskustvo kao predmet razmjene u turizmu
(Experiential marketing in tourism)

Autori
Grđan, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2017

Stranica
43

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
marketing iskustva ; turizam ; zoološki vrt ; iskustvo ; ponašanje potrošača
(experiential marketing ; tourism ; zoo ; experience ; consumer behavior)

Sažetak
Marketing iskustva je marketinška strategija koja interakcijom pojedinca i organizacije, stvara emocionalnu povezanost i lojalne potrošače. Marketing iskustva aktivno uključuje potrošače u kreiranju marketinških programa, stvarajući odnos, povezanost između marke i pojedinca. Danas, mnoga poduzeća odmakla su se od tradicionalnog pristupa marketingu i počinju stvarati iskustvo kao predmet razmjene i tako ostvaruju konkurentsku prednost za poduzeće. Turizam je uslužna djelatnost koja danas ima sve veći značaj u ekonomijama velikog broja gospodarstva. Strateško planiranje u turizmu danas je orijentirano na potrošače, a ne na samu lokaciju, odnosno proizvod. Bitno je razumijevanje potrošača i njihovih potreba kako bi se stvorilo iskustvo koje će pamtiti za cijeli život. Zoološki vrt grada Zagreba kao jedna od najposjećenijih turističkih atrakcija grada Zagreba, uspješno implementira iskustvo kao predmet razmjene. Od nepostojanja bilo kakvih marketinških aktivnosti, danas se Zoološki vrt trudi ponuditi potrošačima cijelu sferu iskustva, u kojima mogu sudjelovati ovisno o svojim preferencijama. Neupitno je marketing iskustva budućnost marketinškog djelovanja svih poduzeća koja žele postići konkurentsku prednost na globalnoj razini. Zbog toga je potrebno uložiti dodatne napore u razumijevanje potrošača, diferencijacije na tržištu i stvoriti holističko iskustvo koje donosi lojalne potrošače.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grđan, Marija
Iskustvo kao predmet razmjene u turizmu, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Grđan, M. (2017) 'Iskustvo kao predmet razmjene u turizmu', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Gr\djan, Marija}, year = {2017}, pages = {43}, keywords = {marketing iskustva, turizam, zoolo\v{s}ki vrt, iskustvo, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, title = {Iskustvo kao predmet razmjene u turizmu}, keyword = {marketing iskustva, turizam, zoolo\v{s}ki vrt, iskustvo, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Gr\djan, Marija}, year = {2017}, pages = {43}, keywords = {experiential marketing, tourism, zoo, experience, consumer behavior}, title = {Experiential marketing in tourism}, keyword = {experiential marketing, tourism, zoo, experience, consumer behavior}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font