Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 903953

Razvoj i specifičnosti prirodnog (native) oglašavanja u digitalnom okruženju


Janđel, Ivan Krešimir
Razvoj i specifičnosti prirodnog (native) oglašavanja u digitalnom okruženju, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 903953 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razvoj i specifičnosti prirodnog (native) oglašavanja u digitalnom okruženju
(Development and Specifics of Digital Native Advertising)

Autori
Janđel, Ivan Krešimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2017

Stranica
107

Mentor
Škare, Vatroslav

Ključne riječi
prirodno oglašavanje ; native oglašavanje ; digitalni marketing ; društveni mediji ; digitalno oglašavanje ; oglašavanje na društvenim mrežama
(native advertising ; digital marketing ; social media ; digital advertising ; advertising on social media)

Sažetak
Jedno od obilježja digitalne marketinške komunikacije jest trend stalnog razvoja i mijenjanja oglašivačkih tehnika na digitalnim medijima. Na takvim platformama, uz ostale oblike oglašavanja sadržaj ima glavnu ulogu u dosegu posjetitelja (potrošača), a gdje je u zadnje vrijeme izražen i trend programatskog zakupa medija. U diplomskom radu analiziralo se oglašavanje na društvenim medijima te najnoviji oblik oglašavanja –prirodno (eng. native) oglašavanje. Specifičnosti ponašanja potrošača i uloga te obilježja društvenih medija u digitalnom okruženju zahtijevaju prilagodbu oglašivačkih alata kako bi se ostvario kvalitetan doseg. Zbog toga, na temeljima društvenih medija razvilo prirodno oglašavanje kao kvalitetan oglašivački alat koji u manjoj mjeri narušava korisničko iskustvo i zbog svog pojavnog oblika i specifičnosti postiže bolje rezultate u ključnim pokazateljima uspješnosti. Svrha diplomskog rada je ponuditi pregled dostupne literature o prirodnom oglašavanju te istražiti mišljenja marketinških stručnjaka o navedenom obliku oglašavanja. Istraživanjem su utvrđene njihove percepcije o uspješnosti takvog oglašavanja i iskustvima korisnika s kojima se svakodnevno susreću. Marketinški stručnjaci definirali su prirodno oglašavanje prema užoj i široj definiciji, s obzirom na format i novu oglašavačku paradigmu, a prirodno oglašavanje nude svojim klijentima kao uslugu. Osim toga, pojavu prirodnih oglasa pronalaze u pojavi različitih ad-blocking servisa, pojavi banner blindnessa i nekvalitetnih oglasa u digitalnom okruženju. Smatraju kako su prirodni oglasi uvjetno etični, odnosno ako su dobro označeno, a predviđaju svijetlu budućnost prirodnom oglašavanju i oglašavanju na društvenim medijima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vatroslav Škare (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Janđel, Ivan Krešimir
Razvoj i specifičnosti prirodnog (native) oglašavanja u digitalnom okruženju, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
Janđel, I. (2017) 'Razvoj i specifičnosti prirodnog (native) oglašavanja u digitalnom okruženju', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jan\djel, Ivan Kre\v{s}imir}, year = {2017}, pages = {107}, keywords = {prirodno ogla\v{s}avanje, native ogla\v{s}avanje, digitalni marketing, dru\v{s}tveni mediji, digitalno ogla\v{s}avanje, ogla\v{s}avanje na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, title = {Razvoj i specifi\v{c}nosti prirodnog (native) ogla\v{s}avanja u digitalnom okru\v{z}enju}, keyword = {prirodno ogla\v{s}avanje, native ogla\v{s}avanje, digitalni marketing, dru\v{s}tveni mediji, digitalno ogla\v{s}avanje, ogla\v{s}avanje na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jan\djel, Ivan Kre\v{s}imir}, year = {2017}, pages = {107}, keywords = {native advertising, digital marketing, social media, digital advertising, advertising on social media}, title = {Development and Specifics of Digital Native Advertising}, keyword = {native advertising, digital marketing, social media, digital advertising, advertising on social media}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font