Pregled bibliografske jedinice broj: 903824
Rezultati terenskoga istraživanja
Rezultati terenskoga istraživanja // Novi horizonti strukovnoga obrazovanja: izvještaj vanjskoga vrednovanja eksperimentalne provedbe novih strukovnih kurikuluma / Batur, Matija (ur.).
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017. str. 219-235
CROSBI ID: 903824 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rezultati terenskoga istraživanja
(The results of field research)
Autori
Vranković, Biljana ; Fulgosi, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni
Knjiga
Novi horizonti strukovnoga obrazovanja: izvještaj vanjskoga vrednovanja eksperimentalne provedbe novih strukovnih kurikuluma
Urednik/ci
Batur, Matija
Izdavač
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja
Grad
Zagreb
Godina
2017
Raspon stranica
219-235
ISBN
978-953-7556-57-0
Ključne riječi
strukovno obrazovanje, vanjsko vrednovanje, kurikulum, ravnatelji, nastavnici
(Vocational education, curriculum, external evaluation, principals of the Secondary School, teachers)
Sažetak
U poglavlju su prikazani rezultati terenskoga istraživanja u okviru provedbe vanjskog vrednovanja eksperimentalne provedbe strukovnih kurikuluma. U svibnju i lipnju 2016. godine istraživački timovi Nacionalnoga centra za vanjsko vrednovanje obrazovanja posjetili su 11 srednjih škola. Cilj posjeta školama bio je dobiti informacije koje se odnose na različite teme vezane uz provedbu novih strukovnih kurikuluma. Istraživanje je obuhvatilo individualne intervjue s ravnateljima i grupne intervjue s nastavnicima i stručnim suradnicima te pregled dostupne školske dokumentacije važne za provedbu strukovnih kurikuluma. Ukupno je intervjuirano 67 nastavnika te 11 ravnatelja škola. Većina intervjuiranih nastavnika, njih 82, 1 % ženskoga je spola, a samo 17, 9 % muškoga spola. Prema predmetnome području u ispitivanju je sudjelovalo 49, 3 % nastavnika općeobrazovnih predmeta i 46, 2 % nastavnika strukovnih predmeta te 4, 5 % stručnih suradnika pedagoga. Navedene su izjave ravnatelja i nastavnika koje su snimljene tijekom terenskoga istraživanja i kojima se podupiru tvrdnje navedene u tekstu. Kako bi se očuvala autentičnost dijelova razgovara i zadržala izvorna misao ravnatelja i nastavnika, ti transkribirani dijelovi teksta nisu jezično uređeni. U tim je dijelovima teksta na početku navoda označeno tko je pojedinu tvrdnju iznio: ravnatelji (R), nastavnici strukovnih predmeta (SP) ili nastavnici općeobrazovnih predmeta (OP).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Nacionalni centar