Pregled bibliografske jedinice broj: 903615
Nastava glazbe u kontekstu Cjelovite kurikularne reforme
Nastava glazbe u kontekstu Cjelovite kurikularne reforme // Building Experience and Meaning in Music Education / Petrović, Milena (ur.).
Beograd: Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2017. str. 81-93 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 903615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nastava glazbe u kontekstu Cjelovite kurikularne
reforme
(Music Classes in the Context of the Comprehensive
Curriculum Reform)
Autori
Dobrota, Snježana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Building Experience and Meaning in Music Education
/ Petrović, Milena - Beograd : Fakultet muzičke umetnosti Beograd, 2017, 81-93
ISBN
978-86-88619-87-5
Skup
Building Experience and Meaning in Music Education
Mjesto i datum
Beograd, Srbija, 30.09.2016. - 02.10.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastava glazbe ; nastavni program ; Cjelovita kurikularna reforma
(music classes ; curriculum ; the Comprehensive curriculum reform)
Sažetak
Teorijska baza istraživanja temelji se na pregledu relevantne literature o nastavi glazbe i njenom utjecaju na razvoj glazbenog ukusa i kriterija za vrednovanje kvalitetnih glazbenih ostvarenja. Cilj ovog istraživanja je komparirati postojeći Nastavni program Glazbene kulture (Nastavni plan i program za osnovnu školu, 2006) i Glazbene umjetnosti (Nastavni programi za gimnazije – Glazbena umjetnost, 1999) s Prijedlogom Nacionalnog kurikuluma nastavnog predmeta Glazbena kultura i Glazbena umjetnost (2016) koji je proizašao iz Cjelovite kurikularne reforme. Kako bi se ostvario navedeni cilj, formulirani su sljedeći problemi istraživanja: (1) istražiti razlike u strukturi i sadržaju navedenih dokumenata ; (2) istražiti promjene u području ocjenjivanja i vrednovanja učeničkih postignuća. Doprinos ovog istraživanja temelji se na cjelovitom prikazu Prijedloga Nacionalnog kurikuluma nastavnog predmeta Glazbena kultura i Glazbena umjetnost kao dokumenta koji pokriva cijelu odgojno- obrazovnu vertikalu, od prvog razreda osnovne škole do četvrtog razreda srednje škole, čime se postiže logičnost i integrativnost sadržaja učenja i poučavanja, definiranja ishoda i razina njihove usvojenosti. U radu se sugerira mogućnost nastavka istraživanja u smjeru ispitivanja stavova učitelja o novom programu te osposobljenosti za njegovu realizaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)