Pregled bibliografske jedinice broj: 903469
Učenje stranih jezika na Sveučilištu u Dubrovniku u kontekstu suvremene Europe
Učenje stranih jezika na Sveučilištu u Dubrovniku u kontekstu suvremene Europe // MediAnali : međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva, masovnog komuniciranja i odnosa s javnostima, 4 (2010), 8; 175-197 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 903469 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenje stranih jezika na Sveučilištu u Dubrovniku u kontekstu suvremene Europe
(Learning Foreign Languages at the University of Dubrovnik)
Autori
Violić-Koprivec, Ariana ; Dubčić, Jelena
Izvornik
MediAnali : međunarodni znanstveni časopis za pitanja medija, novinarstva, masovnog komuniciranja i odnosa s javnostima (1846-436X) 4
(2010), 8;
175-197
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
strani jezici ; visoko obrazovanje ; politika učenja stranih jezika ; višejezičnost
(foreign languages, higher education, foreign language learning policy, multilingualism)
Sažetak
Jezične sposobnosti imaju temeljni značaj u osiguravanju socijalne, kulturne i ekonomske integracije Europe. S obzirom na prednosti koje znanje stranih jezika pruža u kontekstu suvremene Europe, učenje stranih jezika mora biti sastavni dio obrazovanja na svim njegovim razinama uključujući i visoko obrazovanje. Anketa Europske komisije, provedena na određenom broju visokoškolskih institucija u Europi, pokazuje da je potrebno pridati povećanu pažnju učenju stranih jezika u okviru nastavnih programa koji se nude studentima, te iskoristiti prilike pružene u okviru integrirane Europe za uspostavu novih mogućnosti suradnje i zajedničkih inicijativa. Rezultati ankete provedene na Sveučilištu u Dubrovniku među studentima različitih studijskih smjerova pokazuju da su studenti svjesni važnosti jezičnih kompetencija u okviru internacionaliziranog europskog prostora, te da imaju veliki interes za učenje više stranih jezika. Iz tog razloga potrebno je omogućiti kontinuitet u učenju raznih stranih jezika. Usvajanje i provođenje politike učenja stranih jezika osigurava razvijanje strategija promocije, poučavanja i učenja jezika.
Izvorni jezik
Hrvatski