Pregled bibliografske jedinice broj: 90342
Odrednice prihvaćanja tržišne orijentacije
Odrednice prihvaćanja tržišne orijentacije // Kakav regionalni razvitak treba Hrvatskoj / Sundać, Dragomir (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001. str. 103-113
CROSBI ID: 90342 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odrednice prihvaćanja tržišne orijentacije
(Determinants Influencing Market Orientation Acceptance)
Autori
Grbac, Bruno
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Kakav regionalni razvitak treba Hrvatskoj
Urednik/ci
Sundać, Dragomir
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2001
Raspon stranica
103-113
ISBN
953-6148-20-x
Ključne riječi
Tržišna orijentacija, inovacija
(Market Orientation, Inovation)
Sažetak
Tržišna orijentacija je poslovna kultura i set aktivnosti koje kada djeluju objedinjeno bitno pridonose napretku gospodarskih i drugih subjekata. Tržišna orijentacija je i proces koji se prihvaća postupno i u dužem periodu. U radu se na osnovu rezultata istraživanja za stolom i na terenu raspravlja o čimbenicima koji utječu na stupanj prihvaćenosti tržišne orijentacije na način da se ista promatra kao inovacija. Definirane su tri grupe čimbenika: značajke inovacije, komunikacijski proces i modifikacija ponašanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Bruno Grbac
(autor)