Pregled bibliografske jedinice broj: 903086
Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama
Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 903086 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odlučivanje o kupovini temeljem promocije na društvenim mrežama
(Buying decisions based on social network campaigns)
Autori
Budimir, Anja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2017
Stranica
59.
Mentor
Mencer, Ivan
Neposredni voditelj
Jelenc, Lara
Ključne riječi
odluka ; kupnja ; promocija ; društvene mreže ; facebook
(decision ; shopping ; promotion ; social media ; facebook)
Sažetak
Donošenje odluka o kupovini je važan dio procesa ponašanja potrošača, koji je pod utjecajem velikog broja čimbenika. Kupac se prije donošenja odluke o kupovini informira o proizvodima za kojima postoji velika potreba. Važnu ulogu u prikupljanju informacija imaju promocijske aktivnosti poduzeća, kroz koje se kupca informira o proizvodima i uvjerava u njihovu korisnost. Prikupljanjem informacija i vrednovanjem istih kupac se odlučuje za kupovinu proizvoda. Promocija stoga predstavlja strateški važan dio ukupnog poslovanja poduzeća. Kroz promocijske aktivnosti kupce se informira o proizvodu, ulijeva povjerenje u proizvod te u konačnici podsjeća na proizvod. Napredak tehnologija i promjene životnih navika kupaca dovele su do izmjene načina promocije koju poduzeća koriste. Sve češći oblik promocije koji se kombinira sa tradicionalnim oblicima promocije je promocija na društvenim mrežama. Društvene mreže su sve češći medij za promociju s obzirom da se na njima stalno povećava broj korisnika koji predstavljaju ciljnu skupinu. Preko društvenih mreža informacije kruže znatno brže, što promociju ovim putem čini znatno učinkovitijom. Preko društvenih mreža kupci prikupljaju informacije o proizvodima, ponajviše kroz recenzije i komentare već postojećih korisnika proizvoda. Prikupljajući informacije preko recenzija i komentara svojih bližnjih, prijatelja, kolega pa čak i osoba koje ne poznaju korisnici stvaraju viziju o proizvodu odnosno povjerenje u proizvod, što ih potiče na donošenje odluka o kupnji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka