Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 902969

Djeca s teškoćama sluha, slušanja i govora


Dulčić, Adinda; Pavičić Dokoza, Katarina
Djeca s teškoćama sluha, slušanja i govora // Čujete li razliku? : priručnik za edukaciju odgojno-obrazovnih djelatnika za rad s djecom oštećana sluha i/ili govora / Bakota, Koraljka (ur.).
Zagreb: Osnovna škola Davorina Trstenjaka, 2015. str. 26-26


CROSBI ID: 902969 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Djeca s teškoćama sluha, slušanja i govora
(Children with hearing, listening and speech difficulties)

Autori
Dulčić, Adinda ; Pavičić Dokoza, Katarina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, stručni

Knjiga
Čujete li razliku? : priručnik za edukaciju odgojno-obrazovnih djelatnika za rad s djecom oštećana sluha i/ili govora

Urednik/ci
Bakota, Koraljka

Izdavač
Osnovna škola Davorina Trstenjaka

Grad
Zagreb

Godina
2015

Raspon stranica
26-26

ISBN
9789539541222

Ključne riječi
oštećenje sluha ; govorno-jezični poremećaji ; verbotonalna rehabilitacija ; inkluzija
(hearing impairment ; speech-language disorders ; verbotonal rehabilitation ; inclusion)

Sažetak
Narušenost percepcije, posebice sluha, uzrokuje reorganizaciju cjelokupnog sustava što dovodi do razvoja drugih putova i načina usvajanja i razvoja jezično-govornih sposobnosti. Neuralna plastičnost omogućava reorganizaciju struktura koje tako omogućavaju nove putove za prihvat i integraciju senzoričkih informacija koje dolaze s periferije. Temeljno obilježje verbotonalnog pristupa ranoj dijagnostici i rehabilitaciji djece oštećena sluha i govora uska je povezanost dijagnostike i rehabilitacije. Praćenje nastavnog plana i programa zahtijeva određenu razvijenost jezičnih kompetencija - osobito izražavanja govornim i pisanim putem. Niža razina usvojenosti navedenih sposobnosti otežavajući je čimbenik u razumijevanju školskog gradiva. Djeca kroz obrazovni proces akumuliraju mnogo pojmova, no slabija razvijenost govora im onemogućava verbalno izražavanje stečenih znanja. Cilj priručnika je educirati odgojno-obrazovne djetanike za rad s dje4com s teškoćama u razvoju u uvjetima inkluzivnog obrazovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Logopedija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Poliklinika SUVAG


Citiraj ovu publikaciju:

Dulčić, Adinda; Pavičić Dokoza, Katarina
Djeca s teškoćama sluha, slušanja i govora // Čujete li razliku? : priručnik za edukaciju odgojno-obrazovnih djelatnika za rad s djecom oštećana sluha i/ili govora / Bakota, Koraljka (ur.).
Zagreb: Osnovna škola Davorina Trstenjaka, 2015. str. 26-26
Dulčić, A. & Pavičić Dokoza, K. (2015) Djeca s teškoćama sluha, slušanja i govora. U: Bakota, K. (ur.) Čujete li razliku? : priručnik za edukaciju odgojno-obrazovnih djelatnika za rad s djecom oštećana sluha i/ili govora. Zagreb, Osnovna škola Davorina Trstenjaka, str. 26-26.
@inbook{inbook, author = {Dul\v{c}i\'{c}, Adinda and Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina}, editor = {Bakota, K.}, year = {2015}, pages = {26-26}, keywords = {o\v{s}te\'{c}enje sluha, govorno-jezi\v{c}ni poreme\'{c}aji, verbotonalna rehabilitacija, inkluzija}, isbn = {9789539541222}, title = {Djeca s te\v{s}ko\'{c}ama sluha, slu\v{s}anja i govora}, keyword = {o\v{s}te\'{c}enje sluha, govorno-jezi\v{c}ni poreme\'{c}aji, verbotonalna rehabilitacija, inkluzija}, publisher = {Osnovna \v{s}kola Davorina Trstenjaka}, publisherplace = {Zagreb} }
@inbook{inbook, author = {Dul\v{c}i\'{c}, Adinda and Pavi\v{c}i\'{c} Dokoza, Katarina}, editor = {Bakota, K.}, year = {2015}, pages = {26-26}, keywords = {hearing impairment, speech-language disorders, verbotonal rehabilitation, inclusion}, isbn = {9789539541222}, title = {Children with hearing, listening and speech difficulties}, keyword = {hearing impairment, speech-language disorders, verbotonal rehabilitation, inclusion}, publisher = {Osnovna \v{s}kola Davorina Trstenjaka}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font