Pregled bibliografske jedinice broj: 902945
Obilježja komunikacije djece s jezično- govornim poremećajima
Obilježja komunikacije djece s jezično- govornim poremećajima // Djeca s teškoćama u razvoju u bolnici : stručni tekstovi sa tematskog Savjetovanja „Za osmijeh djeteta u bolnici“ / Slaviček, Irena (ur.).
Zagreb: Savez društva Naša djeca Hrvatske, 2017. str. 17-17 (pozvano predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 902945 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja komunikacije djece s jezično-
govornim poremećajima
(Characteristics of communication with
children with speech-language disorders)
Autori
Pavičić Dokoza, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Djeca s teškoćama u razvoju u bolnici : stručni tekstovi sa tematskog Savjetovanja „Za osmijeh djeteta u bolnici“
/ Slaviček, Irena - Zagreb : Savez društva Naša djeca Hrvatske, 2017, 17-17
ISBN
978-953-6103-51-5
Skup
Savjetovanje "Za osmijeh djeteta u bolnici"
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 05.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
komunikacija, govorno-jezični poremećaji, hospitalizacija
(communication, speech-language disorders, hospitalization)
Sažetak
Specifičnosti funkcioniranja djece s jezično-govornim i komunikacijskim poremećajima, te porast incidencije i prevalencije ovih razvojnih poremećaja, nameću potrebu boljeg informiranja drugih profesija koje s djecom rade o dijelu najučestalijih poremećaja, a sa svrhom poboljšanja kvalitete komunikacije. Važno je napomenuti da djeca u spontanom govoru koriste one rečenične strukture koje razumiju. Znači, govorno izražavanje određeno je govornim razumijevanjem. Zato i govor sugovornika mora biti pojednostavljen kako bi komunikacija bila uspješna. Ključ uspješne komunikacije je poznavanje funkcioniranja djece s teškoćama, njihovih mogućnosti te pristupa koji su motivirajući i pozitivno utječu na djetetov osjećaj samopoštovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Logopedija