Pregled bibliografske jedinice broj: 902646
Medijska pismenost roditelja i njihova percepcija društvenih mreža
Medijska pismenost roditelja i njihova percepcija društvenih mreža, 2017., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
CROSBI ID: 902646 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Medijska pismenost roditelja i njihova percepcija društvenih mreža
(Media literacy of parents and their perception of social networks)
Autori
Žic, Dora
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Hrvatski studiji
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2017
Stranica
69
Mentor
Labaš, Danijel
Ključne riječi
Medijska pismenost ; Mediji ; Roditelji ; Društvene mreže ; Djeca ; Škola
(media literacy ; media ; parents ; social networks ; children ; school)
Sažetak
Tema medijske pismenosti u posljednje vrijeme je sve prisutnija u društvu. Ovaj se rad zato usmjerio na definiranje medijske pismenosti i njezino smještanje u kontekst ponajprije i ponajviše društvenih mreža. Pritom se na poseban način osvrće na medijsku pismenost roditelja i djece starije osnovnoškolske dobi. Ovaj rad svojevrsni je doprinos području istraživanja medijske pismenosti, ali i poticaj da se poduzmu koraci kako bi medijski odgoj i stvaranje medijski pismenog društva postali prioriteti društva. Istraživanje koje je provedeno pokazatelj je toga što roditelji, kao prvi i najvažniji odgajatelji djece, smatraju važnom prilikom medijskog odgoja svojih potomaka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)