Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 902632

Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti


Marinčić, Ines
Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti, 2017., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb


CROSBI ID: 902632 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti
(The use of new media in lifelong learning: the difference between information and media literacy)

Autori
Marinčić, Ines

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Hrvatski studiji

Mjesto
Zagreb

Datum
29.09

Godina
2017

Stranica
85

Mentor
Labaš, Danijel

Ključne riječi
novi mediji, cjeloživotno obrazovanje, e-učenje, informacijska pismenost, medijska pismenost
(new media, lifelong learning, e-learning, information literacy, media literacy)

Sažetak
Podatak od samo 2, 5 posto odraslih građana u Hrvatskoj koji sudjeluju u nekom programu cjeloživotnog obrazovanja, u odnosu na 20 posto njih u EU, nameće pitanja o razlozima za nedostatak zainteresiranosti za obrazovanjem i usavršavanjem vještina tijekom cijeloga života (Bratonja Martinović, 2015.). Novi mediji pokazali su se kao idealni za poticanje i olakšavanje učenja u programima cjeloživotnog obrazovanja, poput e-učenja, budući da dodiruju gotovo svaki aspekt čovjekova života.Za učinkovito korištenje novih medija u cjeloživotnom obrazovanju potrebne su informacijska i medijska pismenost kao preduvjeti za savladavanje vještina njihove kritičke i optimalne uporabe. Što o ovom problemu kažu teoretičari i građani te što predlažu europske strategije istraženo je u ovome radu. U radu su prikazani rezultati istraživanja metodom online anketnog upitnika među 78 ispitanika koji koriste nove medije. Cilj je bio analizirati stavove i mišljenja te stupanj zainteresiranosti o novim medijima i cjeloživotnom obrazovanju bez obzira na iskustvo te istražiti percepciju o informacijskoj i medijskoj pismenosti. Rezultati istraživanja mogu poslužiti kao osnova za razumijevanje odnosa prema novim medijima u cjeloživotnom obrazovanju, stavova onih koji imaju i koji nemaju iskustva s takvim programima te svjesnosti o važnosti medijske i informacijske pismenosti. S pomoću dobivenih rezultata moglo bi se potaknuti građane i institucije na razmišljanje o aktivnom uključivanju u takve programe i njihovu organiziranju, korištenju novih medija u procesu cjeloživotnog obrazovanja i učenja te daljnja istraživanja na nacionalnoj razini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Danijel Labaš (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marinčić, Ines
Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti, 2017., diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb
Marinčić, I. (2017) 'Uporaba novih medija u cjeloživotnom obrazovanju: razlika između informacijske i medijske pismenosti', diplomski rad, diplomski, Hrvatski studiji, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Marin\v{c}i\'{c}, Ines}, year = {2017}, pages = {85}, keywords = {novi mediji, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, e-u\v{c}enje, informacijska pismenost, medijska pismenost}, title = {Uporaba novih medija u cjelo\v{z}ivotnom obrazovanju: razlika izme\dju informacijske i medijske pismenosti}, keyword = {novi mediji, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje, e-u\v{c}enje, informacijska pismenost, medijska pismenost}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Marin\v{c}i\'{c}, Ines}, year = {2017}, pages = {85}, keywords = {new media, lifelong learning, e-learning, information literacy, media literacy}, title = {The use of new media in lifelong learning: the difference between information and media literacy}, keyword = {new media, lifelong learning, e-learning, information literacy, media literacy}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font