Pregled bibliografske jedinice broj: 902628
Promocija na tržištu mobilnih aplikacija
Promocija na tržištu mobilnih aplikacija, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 902628 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Promocija na tržištu mobilnih aplikacija
(Promotion in the market of mobile applications)
Autori
Marković, Damjan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2017
Stranica
56
Mentor
Mencer, Ivan
Ključne riječi
promocija ; mobilne aplikacije ; društvene mreže ; facebook ; internet
(promotion ; mobile applications ; social networks ; facebook ; internet)
Sažetak
Promocija je iznimno važan proces komunikacije sa potencijalnim i postojećim kupcima proizvoda ili usluga poduzeća. Pod pojmom promocije podrazumijeva se proces utemeljen na tri koraka: informiranje potrošača, uvjeravanje potrošača i podsjećanje potrošača. Ključni dio promocije je promocijski miks, koji se formira s obzirom na specifičnosti samog objekta promocije i ciljnog tržišta. Čine ga oglašavanje, unaprijeđenje prodaje, direktni marketing, odnosi sa javnosti, osobna prodaja, unaprijeđenje prodaje te Internet promocije. U slučaju promocije mobilnih aplikacija posebno važno mjesto u promocijskom miksu ima Internetski marketing te oglašavanje. Mobilne aplikacije koriste se na pametnim mobilnim telefonima, a njihov razvoj potaknut je razvojem mobilne infrastrukture odnosno dostupnosti Interneta. Korisnici često nisu niti svjesni o postojanju određenih mobilnih aplikacija, stoga promoviranje odigrava iznimno važnu ulogu u njihovoj prodaji. Dva ključna oblika promoviranja mobilnih aplikacija oblici su promoviranja putem Interneta: app store marketing i marketing na društvenim mrežama. Dosadašnja istraživanja ukazala su na važnost medijske eksponiranosti. Prodaja aplikacija ovisna je o cijeni aplikacije, odnosno češće se preuzimaju besplatne aplikacije. Promocija ima izuzetnu važnost u poticanju prodaje aplikacija koje nisu besplatne. Najuspješniji oblici promocije u tome jesu promocije putem društvenih mreža. U navedenim oblicima promocije, mobilne aplikacije promovirane su primjenom Interneta kao medija. Internet značajno pridonosi promoviranju aplikacija (informiranju, uvjeravanju i podsjećanju korisnika na aplikacije).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka
Profili:
Ivan Mencer
(mentor)