Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 902628

Promocija na tržištu mobilnih aplikacija


Marković, Damjan
Promocija na tržištu mobilnih aplikacija, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 902628 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Promocija na tržištu mobilnih aplikacija
(Promotion in the market of mobile applications)

Autori
Marković, Damjan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2017

Stranica
56

Mentor
Mencer, Ivan

Ključne riječi
promocija ; mobilne aplikacije ; društvene mreže ; facebook ; internet
(promotion ; mobile applications ; social networks ; facebook ; internet)

Sažetak
Promocija je iznimno važan proces komunikacije sa potencijalnim i postojećim kupcima proizvoda ili usluga poduzeća. Pod pojmom promocije podrazumijeva se proces utemeljen na tri koraka: informiranje potrošača, uvjeravanje potrošača i podsjećanje potrošača. Ključni dio promocije je promocijski miks, koji se formira s obzirom na specifičnosti samog objekta promocije i ciljnog tržišta. Čine ga oglašavanje, unaprijeđenje prodaje, direktni marketing, odnosi sa javnosti, osobna prodaja, unaprijeđenje prodaje te Internet promocije. U slučaju promocije mobilnih aplikacija posebno važno mjesto u promocijskom miksu ima Internetski marketing te oglašavanje. Mobilne aplikacije koriste se na pametnim mobilnim telefonima, a njihov razvoj potaknut je razvojem mobilne infrastrukture odnosno dostupnosti Interneta. Korisnici često nisu niti svjesni o postojanju određenih mobilnih aplikacija, stoga promoviranje odigrava iznimno važnu ulogu u njihovoj prodaji. Dva ključna oblika promoviranja mobilnih aplikacija oblici su promoviranja putem Interneta: app store marketing i marketing na društvenim mrežama. Dosadašnja istraživanja ukazala su na važnost medijske eksponiranosti. Prodaja aplikacija ovisna je o cijeni aplikacije, odnosno češće se preuzimaju besplatne aplikacije. Promocija ima izuzetnu važnost u poticanju prodaje aplikacija koje nisu besplatne. Najuspješniji oblici promocije u tome jesu promocije putem društvenih mreža. U navedenim oblicima promocije, mobilne aplikacije promovirane su primjenom Interneta kao medija. Internet značajno pridonosi promoviranju aplikacija (informiranju, uvjeravanju i podsjećanju korisnika na aplikacije).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Marković, Damjan
Promocija na tržištu mobilnih aplikacija, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Marković, D. (2017) 'Promocija na tržištu mobilnih aplikacija', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Markovi\'{c}, Damjan}, year = {2017}, pages = {56}, keywords = {promocija, mobilne aplikacije, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, facebook, internet}, title = {Promocija na tr\v{z}i\v{s}tu mobilnih aplikacija}, keyword = {promocija, mobilne aplikacije, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, facebook, internet}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Markovi\'{c}, Damjan}, year = {2017}, pages = {56}, keywords = {promotion, mobile applications, social networks, facebook, internet}, title = {Promotion in the market of mobile applications}, keyword = {promotion, mobile applications, social networks, facebook, internet}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font