Pregled bibliografske jedinice broj: 902618
Opravdanost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom malim poduzećima
Opravdanost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom malim poduzećima, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 902618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Opravdanost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom malim poduzećima
(The grounds for introducing a quality management system in small businesses)
Autori
Lucić, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
26.09
Godina
2017
Stranica
48
Mentor
Mencer, Ivan
Neposredni voditelj
Ivančić, Valentina
Ključne riječi
kvaliteta ; kvaliteta usluga ; sustav upravljanja kvalitetom ; poduzeće i vodna infrastruktura
(quality ; quality of service ; quality management ; company and water infrastructure)
Sažetak
Upravljanje kvalitetom je jedan od najvažnijih zadataka suvremenog menadžmenta i ona predstavlja vrlo kompleksan koncept u teoriji i praksi menadžmenta. Sve više joj se posvećuje pažnja i razvijaju se različite organizacije za standardizaciju. Kvaliteta mora biti opsežno definirana i nije dovoljno samo reći da je proizvod visoke kvalitete. Pažnja se mora fokusirati na kvalitetu svakog aspekta organizacije. Potrebe i zahtjevi kupaca se mijenjaju te je neophodno kreirati svrhu načine poboljšanja kvalite proizvoda i usluge s ciljem da poduzeće postane konkurentno. Danas se sustavni pristup upravljanja kvalitetom koristi u cijelom svijetu, zbog navedenog je certifikacija sustava općeprihvaćen jer je postala način dokazivanja sadašnjim i potencijalnim partnerima da će proizvod ili usluga zadovoljiti njegove zahtjeve prema kvaliteti. Dobro razvijen i održavan sustavni pristup upravljanja kvalitetom u poduzeću ima pozitivan doprinos k ostvarenju ciljeva poslovanja, poboljšavanju zadovoljstva i povjerenja kod kupaca, što na kraju utječe na cjelokupno poboljšanje poslovanja. Polazeći do činjenice da kvaliteta zadržava kupca i zahvaljujući upravo kvalitetom proizvoda ili usluge kupac će ostati vjeran dok osjeća da je proizvod ili usluga pouzdan i konzistentan. Zaključak ovog diplomskog rada da je poželjno da i mala poduzeća u uslužnim djelatnostima izgrađuju sustav upravljanja kvalitetom u svojem poslovanju kako bi kod kupaca stvarali osjećaj sigurnosti za učinjenu uslugu. Isto tako rezultati ukazuju da poduzeća koja imaju sustav upravljanja kvalitetom postižu veću učinkovitost u radu, bolju komunikaciju i odnos između poslovodstva i zaposlenika, te bolje financijske rezultate. Shodno tome, mala poduzeća uslužnih djelatnosti trebaju svoje poslovanje orijentirati na procesni i sustavski pristup upravljanju kvalitetom svojih postupaka i procesa
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka