Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 902618

Opravdanost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom malim poduzećima


Lucić, Josip
Opravdanost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom malim poduzećima, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 902618 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Opravdanost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom malim poduzećima
(The grounds for introducing a quality management system in small businesses)

Autori
Lucić, Josip

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2017

Stranica
48

Mentor
Mencer, Ivan

Neposredni voditelj
Ivančić, Valentina

Ključne riječi
kvaliteta ; kvaliteta usluga ; sustav upravljanja kvalitetom ; poduzeće i vodna infrastruktura
(quality ; quality of service ; quality management ; company and water infrastructure)

Sažetak
Upravljanje kvalitetom je jedan od najvažnijih zadataka suvremenog menadžmenta i ona predstavlja vrlo kompleksan koncept u teoriji i praksi menadžmenta. Sve više joj se posvećuje pažnja i razvijaju se različite organizacije za standardizaciju. Kvaliteta mora biti opsežno definirana i nije dovoljno samo reći da je proizvod visoke kvalitete. Pažnja se mora fokusirati na kvalitetu svakog aspekta organizacije. Potrebe i zahtjevi kupaca se mijenjaju te je neophodno kreirati svrhu načine poboljšanja kvalite proizvoda i usluge s ciljem da poduzeće postane konkurentno. Danas se sustavni pristup upravljanja kvalitetom koristi u cijelom svijetu, zbog navedenog je certifikacija sustava općeprihvaćen jer je postala način dokazivanja sadašnjim i potencijalnim partnerima da će proizvod ili usluga zadovoljiti njegove zahtjeve prema kvaliteti. Dobro razvijen i održavan sustavni pristup upravljanja kvalitetom u poduzeću ima pozitivan doprinos k ostvarenju ciljeva poslovanja, poboljšavanju zadovoljstva i povjerenja kod kupaca, što na kraju utječe na cjelokupno poboljšanje poslovanja. Polazeći do činjenice da kvaliteta zadržava kupca i zahvaljujući upravo kvalitetom proizvoda ili usluge kupac će ostati vjeran dok osjeća da je proizvod ili usluga pouzdan i konzistentan. Zaključak ovog diplomskog rada da je poželjno da i mala poduzeća u uslužnim djelatnostima izgrađuju sustav upravljanja kvalitetom u svojem poslovanju kako bi kod kupaca stvarali osjećaj sigurnosti za učinjenu uslugu. Isto tako rezultati ukazuju da poduzeća koja imaju sustav upravljanja kvalitetom postižu veću učinkovitost u radu, bolju komunikaciju i odnos između poslovodstva i zaposlenika, te bolje financijske rezultate. Shodno tome, mala poduzeća uslužnih djelatnosti trebaju svoje poslovanje orijentirati na procesni i sustavski pristup upravljanju kvalitetom svojih postupaka i procesa

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)

Avatar Url Valentina Ivančić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lucić, Josip
Opravdanost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom malim poduzećima, 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Lucić, J. (2017) 'Opravdanost uvođenja sustava upravljanja kvalitetom malim poduzećima', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Luci\'{c}, Josip}, year = {2017}, pages = {48}, keywords = {kvaliteta, kvaliteta usluga, sustav upravljanja kvalitetom, poduze\'{c}e i vodna infrastruktura}, title = {Opravdanost uvo\djenja sustava upravljanja kvalitetom malim poduze\'{c}ima}, keyword = {kvaliteta, kvaliteta usluga, sustav upravljanja kvalitetom, poduze\'{c}e i vodna infrastruktura}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Luci\'{c}, Josip}, year = {2017}, pages = {48}, keywords = {quality, quality of service, quality management, company and water infrastructure}, title = {The grounds for introducing a quality management system in small businesses}, keyword = {quality, quality of service, quality management, company and water infrastructure}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font