Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 90260

Marketing i grad


Grbac, Bruno; First, Ivana; Dlačić, Jasmina
Marketing i grad // Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik / Rocco, Fedor ; Borš, Vanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002. str. 91-104 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 90260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing i grad
(Marketing and City)

Autori
Grbac, Bruno ; First, Ivana ; Dlačić, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik / Rocco, Fedor ; Borš, Vanja - Zagreb : Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002, 91-104

ISBN
953-98717-1-9

Skup
Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije"

Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 04.04.2002. - 05.04.2002

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketing; grad
(marketing; city)

Sažetak
Grad je složen i dinamičan prostorni, ekonomski i socijalni sustav. Grad je poprište vrlo različitih društvenih odnosa i odnosa moći. Grad kao svojevrsni oblik življenja u zajednici ima svoje unutarnje konstitutivne elemente, zakonitosti razvoja i zakonitosti reprodukcije. Dosadašnji ekstenzivni razvoj učinio je kvalitetu življena i rada složenim i determiniranim veličinama. Stoga su gradovi u potrazi za novim razvojnim rješenjima gdje se proizvodne aktivnosti reindustrijaliziraju uvažavajući moderne tehnologije i/ili se napredak temelji na unapređenju uslužnih djelatnosti. Utvrđivanje odrednica, koncepcije, ciljeva i strategije razvitka jednog grada izazovan je i zahtijevan zadatak. U radu se navedeno raspravlja na primjeru Grada Rijeke. Autori su testiranu hipotezu "U koncipiranju razvoja grada uvažava se marketing koncept" prihvatili.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081006

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Jasmina Dlačić (autor)

Avatar Url Ivana First Komen (autor)

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno; First, Ivana; Dlačić, Jasmina
Marketing i grad // Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik / Rocco, Fedor ; Borš, Vanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002. str. 91-104 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Grbac, B., First, I. & Dlačić, J. (2002) Marketing i grad. U: Rocco, F. & Borš, V. (ur.)Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik.
@article{article, author = {Grbac, Bruno and First, Ivana and Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina}, year = {2002}, pages = {91-104}, keywords = {marketing, grad}, isbn = {953-98717-1-9}, title = {Marketing i grad}, keyword = {marketing, grad}, publisher = {Hrvatska zajednica udruga za marketing}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno and First, Ivana and Dla\v{c}i\'{c}, Jasmina}, year = {2002}, pages = {91-104}, keywords = {marketing, city}, isbn = {953-98717-1-9}, title = {Marketing and City}, keyword = {marketing, city}, publisher = {Hrvatska zajednica udruga za marketing}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font