Pregled bibliografske jedinice broj: 90260
Marketing i grad
Marketing i grad // Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik / Rocco, Fedor ; Borš, Vanja (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002. str. 91-104 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 90260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing i grad
(Marketing and City)
Autori
Grbac, Bruno ; First, Ivana ; Dlačić, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije" : zbornik
/ Rocco, Fedor ; Borš, Vanja - Zagreb : Hrvatska zajednica udruga za marketing, 2002, 91-104
ISBN
953-98717-1-9
Skup
Znanstveni simpozij na temu "Razvojna strategija i marketing grada i županije"
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 04.04.2002. - 05.04.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing; grad
(marketing; city)
Sažetak
Grad je složen i dinamičan prostorni, ekonomski i socijalni sustav. Grad je poprište vrlo različitih društvenih odnosa i odnosa moći. Grad kao svojevrsni oblik življenja u zajednici ima svoje unutarnje konstitutivne elemente, zakonitosti razvoja i zakonitosti reprodukcije. Dosadašnji ekstenzivni razvoj učinio je kvalitetu življena i rada složenim i determiniranim veličinama. Stoga su gradovi u potrazi za novim razvojnim rješenjima gdje se proizvodne aktivnosti reindustrijaliziraju uvažavajući moderne tehnologije i/ili se napredak temelji na unapređenju uslužnih djelatnosti. Utvrđivanje odrednica, koncepcije, ciljeva i strategije razvitka jednog grada izazovan je i zahtijevan zadatak. U radu se navedeno raspravlja na primjeru Grada Rijeke. Autori su testiranu hipotezu "U koncipiranju razvoja grada uvažava se marketing koncept" prihvatili.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija