Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 902596

Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka.


Bijelić, Branko
Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka., 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 902596 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka.
(The impact of quality management on clients satistaction in commercial banks)

Autori
Bijelić, Branko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09

Godina
2017

Stranica
49.

Mentor
Mencer, Ivan

Neposredni voditelj
Ivančić, Valentina

Ključne riječi
upravljanje kvalitetom ; poslovne banke ; zadovoljstvo korisnika ; ISO standardi ; politike poslovnih banaka
(quality management ; commercial banks ; customer satisfaction ; ISO standards ; policy of commercial banks)

Sažetak
Poslovne banke uspješnost vlastitog poslovanja grade na zadovoljnim korisnicima. Upravljanje kvalitetom odrednica je prema kojoj banke razvijaju vlastito poslovanje u smjeru zadovoljstva korisnika kako bi prije svega zadržale postojeće korisnike i akvizirale nove te kako bi održale konkurentnost na tržištu kojeg opisuje visoka dinamika i česte promjene okruženja i preferencija korisnika. U domeni upravljanja kvalitetom, banke trebaju voditi brigu ne samo o vlastitom poslovanju već i o tome da poslovanje pozitivno utječe na percepciju korisnika bankarskih usluga. Trebaju ići u korak s promjenama tehnologija i potreba korisnika koje se usporedo s time razvijaju, a provedeno istraživanje o zadovoljstvu korisnika uslugama banaka pokazuje da je vrlo bitan faktor zadovoljstva korisnika i ljubaznost, susretljivost i stručnost zaposlenika banke. Navedeno nalažu i ISO standardi upravljanja kvalitetom koje banke implementiraju u vlastito poslovanje, prije svega, zbog usmjerenosti na korisnike bankarskih usluga. Uz navedeno banke razvijaju i pojedine politike u funkciji zadovoljenja korisnika bankarskih usluga.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)

Avatar Url Valentina Ivančić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bijelić, Branko
Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka., 2017., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Bijelić, B. (2017) 'Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka.', diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bijeli\'{c}, Branko}, year = {2017}, pages = {49.}, keywords = {upravljanje kvalitetom, poslovne banke, zadovoljstvo korisnika, ISO standardi, politike poslovnih banaka}, title = {Utjecaj upravljanja kvalitetom na zadovoljstvo korisnika uslugama poslovnih banaka.}, keyword = {upravljanje kvalitetom, poslovne banke, zadovoljstvo korisnika, ISO standardi, politike poslovnih banaka}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bijeli\'{c}, Branko}, year = {2017}, pages = {49.}, keywords = {quality management, commercial banks, customer satisfaction, ISO standards, policy of commercial banks}, title = {The impact of quality management on clients satistaction in commercial banks}, keyword = {quality management, commercial banks, customer satisfaction, ISO standards, policy of commercial banks}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font