Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 90232

Makromarketing i transformacija poduzeća


Grbac, Bruno; Martin, James
Makromarketing i transformacija poduzeća // "Marketing države-Marketing hrvatske države", XVII. kongres CROMAR-a / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 11-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 90232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Makromarketing i transformacija poduzeća
(Macromarketing and Companies Transformation)

Autori
Grbac, Bruno ; Martin, James

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
"Marketing države-Marketing hrvatske države", XVII. kongres CROMAR-a / Rocco, Fedor - Zagreb : Pula : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001, 11-19

Skup
XVII. Kongres CROMAR-a, Marketing hrvatske države

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 16.11.2001. - 17.11.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Makromarketing; transformacija poduzeća
(Macromarketing; Companies Transformation)

Sažetak
Tranzicija prema slobodnoj tržišnoj ekonomiji utječe na stalne promjene u društvu i gospodarstvu, a kao imperativ se nameće traženje rješenja koja osiguravaju razvoj. To su razlozi koji vode i do potrebne transformacije poduzeća. Transformacija poduzeća u interakciji je s razinom razvijenosti tržišne infrastrukture na koju utječe država i marketing sustav. Transformacija poduzeća tretira se kao dinamički proces prilagodbe poduzeća uvjetima tržišne ekonomije. Osnovni cilj transformacije je njihov napredak, a utvrđena su četiri pristupa transformaciji poduzeća: orijentacija na kupca, orijentacija na dobavljača, orijentacija na kupce i konkurente te izgradnja mrežnih odnosa. Razvijenost tržišne infrastrukture i navedeni pristupi analizirani su na slučaju Hrvatske.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081006

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno; Martin, James
Makromarketing i transformacija poduzeća // "Marketing države-Marketing hrvatske države", XVII. kongres CROMAR-a / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 11-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Grbac, B. & Martin, J. (2001) Makromarketing i transformacija poduzeća. U: Rocco, F. (ur.)"Marketing države-Marketing hrvatske države", XVII. kongres CROMAR-a.
@article{article, author = {Grbac, Bruno and Martin, James}, editor = {Rocco, F.}, year = {2001}, pages = {11-19}, keywords = {Makromarketing, transformacija poduze\'{c}a}, title = {Makromarketing i transformacija poduze\'{c}a}, keyword = {Makromarketing, transformacija poduze\'{c}a}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno and Martin, James}, editor = {Rocco, F.}, year = {2001}, pages = {11-19}, keywords = {Macromarketing, Companies Transformation}, title = {Macromarketing and Companies Transformation}, keyword = {Macromarketing, Companies Transformation}, publisher = {Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font