Pregled bibliografske jedinice broj: 90232
Makromarketing i transformacija poduzeća
Makromarketing i transformacija poduzeća // "Marketing države-Marketing hrvatske države", XVII. kongres CROMAR-a / Rocco, Fedor (ur.).
Zagreb : Pula: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001. str. 11-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 90232 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Makromarketing i transformacija poduzeća
(Macromarketing and Companies Transformation)
Autori
Grbac, Bruno ; Martin, James
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
"Marketing države-Marketing hrvatske države", XVII. kongres CROMAR-a
/ Rocco, Fedor - Zagreb : Pula : Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2001, 11-19
Skup
XVII. Kongres CROMAR-a, Marketing hrvatske države
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 16.11.2001. - 17.11.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
Makromarketing; transformacija poduzeća
(Macromarketing; Companies Transformation)
Sažetak
Tranzicija prema slobodnoj tržišnoj ekonomiji utječe na stalne promjene u društvu i gospodarstvu, a kao imperativ se nameće traženje rješenja koja osiguravaju razvoj. To su razlozi koji vode i do potrebne transformacije poduzeća. Transformacija poduzeća u interakciji je s razinom razvijenosti tržišne infrastrukture na koju utječe država i marketing sustav. Transformacija poduzeća tretira se kao dinamički proces prilagodbe poduzeća uvjetima tržišne ekonomije. Osnovni cilj transformacije je njihov napredak, a utvrđena su četiri pristupa transformaciji poduzeća: orijentacija na kupca, orijentacija na dobavljača, orijentacija na kupce i konkurente te izgradnja mrežnih odnosa. Razvijenost tržišne infrastrukture i navedeni pristupi analizirani su na slučaju Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija