Pregled bibliografske jedinice broj: 902258
Izrada grafičkog identiteta u mulimedijskom okruženju ekološki pogodnijim fontovima
Izrada grafičkog identiteta u mulimedijskom okruženju ekološki pogodnijim fontovima // Zbornik sažetaka 20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija / Mikota, Miroslav (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo grafičara, 2016. str. 23-23 (poster, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 902258 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada grafičkog identiteta u mulimedijskom okruženju ekološki pogodnijim fontovima
(Creating a visual identity in a multimedia environment using environmentally more sutable fonts)
Autori
Bolanča Mirković, Ivana ; Mikota, Miroslav ; Svilar, Nika ; Žeželj, Teo
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Zbornik sažetaka 20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija
/ Mikota, Miroslav - Zagreb : Hrvatsko društvo grafičara, 2016, 23-23
Skup
20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija
Mjesto i datum
Senj, Hrvatska, 07.09.2016. - 10.09.2016
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
dizajn grafičkog identiteta, multimedija, ekološki povoljniji fontovi
(design graphic identity, multimedia, environmentally fonts)
Sažetak
Grafički identitet proizvoda može se kreirati na ekološki pogodniji način. Sredinom prošlog stoljeća i krojem prošlog stoljeća dizajnirani su fontovi Courier i Century Gothic koji imaj smanjenu potrošnju bojila pri izradi grafičkih proizvoda. Svijest o ekološki održivom proizvodu počinje rasti krajem prošlog stoljeća pa upotreba spomenutih fontova pri dizajniranju proizvoda i njegove prepoznatljivosti doprinosi većoj ekološkoj vrijednosti i daje ekološki predznak proizvodu. Osmišljavanjem dizajna na ekološki održivi način korištenjem već uhodanih fontova može se načiniti značajni iskorak ka uštedi resursa, ali i dobiti proizvod na koji su kupci već naviknuti. Na taj način dizajner povećava vrijednost svog dizajna. U ovom radu dizajnirati će se cjelokupni grafički identitet proizvoda na tri vrste medija: kutija, letak i plakat, korištenjem ekološki povoljnijih fontova Courier i Century Gothic. Dobiveni rezultati će se uspoređivati s referentni fontovima Arialom kao standardnim bezserifnim fontom i Times New Romanom kao standardnim serifnim fontom, uz koje će biti dizajniran standardni logotip bez promjena. Uspoređivati će se površina koji dizajnirani logotip i tekst prekriva u raznim vrstama fontova odnosno dizajna logotipa, kolika je ušteda bojila ili tonera u tisku te kolika je čitljivost.
Izvorni jezik
Hrvatski, engleski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb