Pregled bibliografske jedinice broj: 902042
Postavljanje strateških smjernica za razvoj poduzeća
Postavljanje strateških smjernica za razvoj poduzeća, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 902042 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Postavljanje strateških smjernica za razvoj poduzeća
(Setting strategic guidelines for enterprise development)
Autori
Ivičić, Margareta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
28.09
Godina
2017
Stranica
30.
Mentor
Mencer, Ivan
Neposredni voditelj
Ivančić, Valentina
Ključne riječi
analiza okoline poduzeća ; SWOT ; TOWS ; konkurentske prednosti ; konkurentske strategije ; Porterov model 5 sila
(environmental analysis of enterprise ; SWOT ; TOWS, competitive advantage ; competitive strategy ; Porter's 5 forces)
Sažetak
Menadžment poduzeća je odgovoran za uspješnost poslovanja poduzeća. Kako bi poduzeće ostvarilo što bolje rezultate, menadžment mora biti spreman na donošenje ključnih odluka vezanih za poslovanje poduzeća. Ključni zadatak menadžmenta svakog poduzeća je ostvariti zacrtane ciljeve poslovanja. Kako bi menadžment bio spreman poduzeti korake za poboljšanje poslovanja i reagirati na nenadane situacije s kojima se poduzeće susreće, mora biti u konstantnom doticaju s okolinom poduzeća. Cijeli proces strateškog djelovanja nekog poduzeća, stoga, započinje analizom okoline, interne i eksterne. U ovom radu istražuje se određivanje ključnih strateških faktora za razvoj poslovanja i uvođenje novog proizvoda na tržište na primjeru poduzeća Vorwerk & Co. Cijeli proces strateškog menadžmenta se nastavlja kroz usmjeravanje organizacije prema ostvarenju ciljeva, formuliranja strategije te na kraju do same implementacije strategije. Analizom industrijske grane dolazi se do podataka o položaju poduzeća unutar industrijske grane što je bitno u daljnjem istraživanju i kreiranju strateških smjernica za uvođenje novog proizvoda na tržište. Analiziranjem okoline dolazi se do spoznaja koje se koriste u SWOT analizi segmenta poduzeća koja daje širi uvid u položaj proizvoda na tržištu i potreba potencijalnih korisnika. Nakon toga kombinacijom dobivenih rezultata se dolazi do alternativnih strategija koje mogu usmjeriti poduzeće na put ostvarenja rezultata. Kombiniranjem analize unutarnjih i vanjskih faktora dolazi se do zaključaka koji vode do konkretnih koraka koji se poduzimaju kako bi se ostvarili zacrtani ciljevi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka