Pregled bibliografske jedinice broj: 902035
Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja
Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja, 2017., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 902035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblikovanje marketinškog spleta za izravnu prodaju svježeg mesa iz slobodnog uzgoja
(Shaping marketing mix for direct sales of fresh free- range meat)
Autori
Mirković, Matija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.06
Godina
2017
Stranica
61
Mentor
Kovačić, Damir
Ključne riječi
meso iz slobodnog uzgoja, izravna prodaja, marketinški splet
(free-range meat, direct sales, marketing mix)
Sažetak
Kupnja mesa iz slobodnog uzgoja putem dostave još nije razvijena na našem tržištu. Pretpostavka za razvoj ovog koncepta je poznavanje potreba i želja potrošača na ciljnom tržištu. Stoga je za potrebe ovog rada provedeno istraživanje stavova, mišljenja i namjera potrošača o izravnoj kupnji svježeg mesa iz slobodnog uzgoja. Temeljem rezultata istraživanja je definiran marketinški splet za kupnju mesa iz slobodnog uzgoja putem dostave do potrošača.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)