Pregled bibliografske jedinice broj: 90202
Pozicioniranje ponude hrane u turizmu pomoću genetski nemodificirane hrane
Pozicioniranje ponude hrane u turizmu pomoću genetski nemodificirane hrane // Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske / Meler, Marcel (ur.).
Osijek: Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002. str. 155-165 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 90202 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozicioniranje ponude hrane u turizmu pomoću genetski nemodificirane hrane
(Positioning of the Food Offer in Tourism through Genetically Unmodified Food)
Autori
Franjić, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske
/ Meler, Marcel - Osijek : Ekonomski fakultet Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2002, 155-165
Skup
Kontinentalni gospodarski resursi u funkciji razvitka turizma Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 07.06.2002. - 08.06.2002
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
pozicioniranje; turizam; genetski nemodificirana hrana
(positioning; genetically unmodified food; tourism)
Sažetak
Turisti postaju sve izbirljiviji pri konzumiranju različitih segmenata ponude. Globalizacija i internet, praćeni porastom razine kulture i informiranosti doprinose sve selektivnijem ponašanju turista. Porast kulture i svijesti o zdravoj prehrani, pokreti ; &laquo ; slow food&raquo ; , &laquo ; zeleni&raquo ; , ekologija, nameću potrebu za pozicioniranjem vrlo važnog segmenta &laquo ; turističkog proizvoda&raquo ; ; - hrane. Sve manje je onih koji hranu smatraju &laquo ; nužnim zlom&raquo ; , &laquo ; prijekom potrebom&raquo ; , a sve više onih koji od konzumiranja hrane očekuju osim zadovoljenja fizioloških potreba i užitak, održavanje zdravlja, ugodan doživljaj, čak ugodnu avanturu. U Hrvatskoj je potrebno izvršiti pozicioniranje selektivnih vidova konzumiranja hrane vezano za turizam. Pozicioniranje hrane prema prethodno opisanim kriterijima može se postići marketiranjem Hrvatskog turizma pomoću već prisutnog slogana ; &laquo ; Croatia - GM free Country, a i preko još nekih projekata sa istom tematikom. Hrvatska treba donijeti zakon i zabranu korištenja genetski modificirane hrane i sa time još argumentiranije nastupati na međunarodnom turističkom tržištu gdje su već identificirane potrebe turističkih potrošaća u smjeru zdrave prehrane pa takvim nastojanjima pojačati pozicioniranja u odnosu na turistički konkurentne zemlje. Slavoniji, kao glavnom i najvećem području sa takvim resursima treba u tome smislu omogućiti bolje povezivanje sa hrvatskim jadranskim turističkim kapacitetima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA