Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 902000

Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta


Pečenković Dolores
Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


CROSBI ID: 902000 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta
(Sources of competitive advantages in hotel companies from the perspective of guests satisfaction)

Autori
Pečenković Dolores

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
21.09

Godina
2017

Stranica
33.

Mentor
Mencer Ivan

Neposredni voditelj
Ivančić Valentina

Ključne riječi
konkurentnost ; zadovoljstvo gosta ; izvori konkurentskih prednosti ; istraživanje ; hotelska poduzeća
(competitiveness ; guest satisfaction ; sources of competitive advantage ; reasearch ; hotel companies)

Sažetak
Bit poslovanja svakog poduzeća je potraga za konkukrentskom prednošću, iz čega proizlazi stalni rast i razvoj poduzeća. Na vrlo dinamičnom tržištu, u doba brzih i naglih promjena, važnost konkurentnosti i pronalaženja najboljih izvora konkurentnosti je od neizmjerne važnosti svakog hotela. Kako bi se izvori konkurentnosti najučinkovitije prikazali za ostvarivanje dobrih rezultata, neophodno je vršiti usporedbu s konkurentima u istoj grani. Ovaj rad istražuje izvore konkurentske prednosti s perspektive zadovoljstva gosta. Odnosno proučavanjem koje aspekte poslovanja dvaju konkurentskih hotela na otoku Krku gosti identificiraju kao važnima za daljnji rast poslovanja. Istraživanje je provedeno koristeći anketni upitnik na uzorku domaćih i inozemnih gostiju tijekom ljeta 2017. godine. Rezultati istraživanja pokazali su da su komponetne sigurnosti, omjer cijene i kvalitete, kvaliteta hrane i pića te čistoća značajnije prema višim prosječnim ocjenama gosta u hotelu 1 u odnosu na hotel 2.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081-0000000-1270 - Strategija korporacije– sadašnja budućnost (Mencer, Ivan, MZOS ) ( CroRIS)

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivan Mencer (mentor)

Avatar Url Valentina Ivančić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pečenković Dolores
Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka
Pečenković Dolores (2017) 'Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduzećima s aspekta zadovoljstva gosta', diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka.
@phdthesis{phdthesis, year = {2017}, pages = {33.}, keywords = {konkurentnost, zadovoljstvo gosta, izvori konkurentskih prednosti, istra\v{z}ivanje, hotelska poduze\'{c}a}, title = {Izvori konkurentskih prednosti u hotelskim poduze\'{c}ima s aspekta zadovoljstva gosta}, keyword = {konkurentnost, zadovoljstvo gosta, izvori konkurentskih prednosti, istra\v{z}ivanje, hotelska poduze\'{c}a}, publisherplace = {Rijeka} }
@phdthesis{phdthesis, year = {2017}, pages = {33.}, keywords = {competitiveness, guest satisfaction, sources of competitive advantage, reasearch, hotel companies}, title = {Sources of competitive advantages in hotel companies from the perspective of guests satisfaction}, keyword = {competitiveness, guest satisfaction, sources of competitive advantage, reasearch, hotel companies}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font