Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 90171

Bankovni marketing-servis obnovi i preduvjet razvoju Hrvatske


Franjić, Zoran
Bankovni marketing-servis obnovi i preduvjet razvoju Hrvatske // Susreti na dragom kamenu / Ravlić, Pavao (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 1996. str. 233-240 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)


CROSBI ID: 90171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Bankovni marketing-servis obnovi i preduvjet razvoju Hrvatske
(Bank Marketing-A service in the Renewal and the Precondition of the Development of Croatia)

Autori
Franjić, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni

Izvornik
Susreti na dragom kamenu / Ravlić, Pavao - Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 1996, 233-240

Skup
Susretni na dragom kamenu

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 1996

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
bankovni marketing; obnova; razvoj; Hrvatska
(Bank marketing; renewal; development; Croatia)

Sažetak
Obnova i razvoj zemlje treba obuhvatiti cijelu Hrvatsku (ratom opustošena područja i područja indirektno stradala ratom), te cjelokupno hrvatsko gospodarstvo u kojem je bankovni sustav preduvjet obnove, osobito daljnjeg razvoja zemlje. Razvoj bankovnog sustava neostvariv je bez daljnjeg razvoja marketinške aktivnosti banaka, segmentiranja tržišta, stalnog razvoja novih bankovnih usluga. Ciljne grupe bankovnog marketinga jesu domačinstva, gospodarstvo(poduzetnici, veća poduzeća) za čiju su obnovu potrebna znatna financijska sredstva. Banke, točnije bankovni marketing može i treba servisirati njihovu obnovu i daljnji razvoj. Zadovoljenje potreba raznih bankovnih segmenata provodi se prikladnim bankovnim marketinškim strategijama.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zoran Franjić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Franjić, Zoran
Bankovni marketing-servis obnovi i preduvjet razvoju Hrvatske // Susreti na dragom kamenu / Ravlić, Pavao (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 1996. str. 233-240 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
Franjić, Z. (1996) Bankovni marketing-servis obnovi i preduvjet razvoju Hrvatske. U: Ravlić, P. (ur.)Susreti na dragom kamenu.
@article{article, author = {Franji\'{c}, Zoran}, editor = {Ravli\'{c}, P.}, year = {1996}, pages = {233-240}, keywords = {bankovni marketing, obnova, razvoj, Hrvatska}, title = {Bankovni marketing-servis obnovi i preduvjet razvoju Hrvatske}, keyword = {bankovni marketing, obnova, razvoj, Hrvatska}, publisher = {Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Franji\'{c}, Zoran}, editor = {Ravli\'{c}, P.}, year = {1996}, pages = {233-240}, keywords = {Bank marketing, renewal, development, Croatia}, title = {Bank Marketing-A service in the Renewal and the Precondition of the Development of Croatia}, keyword = {Bank marketing, renewal, development, Croatia}, publisher = {Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirkovi\'{c} Sveu\v{c}ili\v{s}ta Jurja Dobrile u Puli}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font