Pregled bibliografske jedinice broj: 90171
Bankovni marketing-servis obnovi i preduvjet razvoju Hrvatske
Bankovni marketing-servis obnovi i preduvjet razvoju Hrvatske // Susreti na dragom kamenu / Ravlić, Pavao (ur.).
Pula: Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 1996. str. 233-240 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 90171 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bankovni marketing-servis obnovi i preduvjet razvoju Hrvatske
(Bank Marketing-A service in the Renewal and the Precondition of the Development of Croatia)
Autori
Franjić, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Susreti na dragom kamenu
/ Ravlić, Pavao - Pula : Fakultet ekonomije i turizma Dr. Mijo Mirković Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli, 1996, 233-240
Skup
Susretni na dragom kamenu
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
bankovni marketing; obnova; razvoj; Hrvatska
(Bank marketing; renewal; development; Croatia)
Sažetak
Obnova i razvoj zemlje treba obuhvatiti cijelu Hrvatsku (ratom opustošena područja i područja indirektno stradala ratom), te cjelokupno hrvatsko gospodarstvo u kojem je bankovni sustav preduvjet obnove, osobito daljnjeg razvoja zemlje. Razvoj bankovnog sustava neostvariv je bez daljnjeg razvoja marketinške aktivnosti banaka, segmentiranja tržišta, stalnog razvoja novih bankovnih usluga. Ciljne grupe bankovnog marketinga jesu domačinstva, gospodarstvo(poduzetnici, veća poduzeća) za čiju su obnovu potrebna znatna financijska sredstva. Banke, točnije bankovni marketing može i treba servisirati njihovu obnovu i daljnji razvoj. Zadovoljenje potreba raznih bankovnih segmenata provodi se prikladnim bankovnim marketinškim strategijama.
Izvorni jezik
Hrvatski