Pregled bibliografske jedinice broj: 901488
Hortikulturna inkluzija djece s teškoćama u razvoju u osnovnoj školi Vukomerec
Hortikulturna inkluzija djece s teškoćama u razvoju u osnovnoj školi Vukomerec, 2014., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 901488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Hortikulturna inkluzija djece s teškoćama u razvoju u osnovnoj školi Vukomerec
(Horticultural inclusion of children with disabilities in primary school Vukomerec)
Autori
Ercegovac, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.09
Godina
2014
Stranica
44
Mentor
Poje, Miroslav
Ključne riječi
djeca s teškoćama u razvoju, inkluzija, Osnovna škola Vukomerec, biljne vrste, plastenik
(children with developmental difficulties, inclusion, primary school Vukomerec, plant species, greenhouse)
Sažetak
Djeca s teškoćama u razvoju su djeca s trajnim posebnim potrebama, a odnose se na urođena i stečena oštećenja različite vrste i stupnja. U posljednjih tridesetak godina djecu s teškoćama nastoji se školovati u redovnim školama. Inkluzija je proces pružanja jednakih mogućnosti učenja i odgajanja djece s teškoćama u razvoju zajedno s djecom bez teškoća. Socijalna interakcija s vršnjacima osnova je za razvoj i socijalizaciju djeteta. Područje istraživanja je Osnova škola „Vukomerec“ u kojoj su integrirana djeca s teškoćama u razvoju. Cilj rada je bio odabrati biljni materijal prikladan za rad s djecom, odrediti plan sjetve i sadnje, te izraditi plastenik od plastičnih boca za proizvodnju sadnica za potrebe škole i oplemenjivanje okoliša. U izradi plastenika sudjelovalo je 96 učenika od kojih je 35 učenika s teškoćama u razvoju. Istraživanjem su inventarizirane biljne vrste, te napravljena fotodokumentacija izrade plastenika i uzgoja sadnica. Anketnim upitnikom ispitano je mišljenje učenika o utjecaju hortikulture. Uzgajale su se jednogodišnje i dvogodišnje cvjetne vrste, aromatične i začinske i voćne vrste. Može se zaključiti da hortikulturna inkluzija djece s teškoćama u Osnovnoj školi Vukomerec ima velik doprinos u razvijanju bolje socijalizacije djece s teškoćama, usavršavanju različitik vještina, smanjenju stresa i agresivnosti te doprinosi u motoričkom razvoju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)