Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 901488

Hortikulturna inkluzija djece s teškoćama u razvoju u osnovnoj školi Vukomerec


Ercegovac, Marija
Hortikulturna inkluzija djece s teškoćama u razvoju u osnovnoj školi Vukomerec, 2014., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 901488 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Hortikulturna inkluzija djece s teškoćama u razvoju u osnovnoj školi Vukomerec
(Horticultural inclusion of children with disabilities in primary school Vukomerec)

Autori
Ercegovac, Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
30.09

Godina
2014

Stranica
44

Mentor
Poje, Miroslav

Ključne riječi
djeca s teškoćama u razvoju, inkluzija, Osnovna škola Vukomerec, biljne vrste, plastenik
(children with developmental difficulties, inclusion, primary school Vukomerec, plant species, greenhouse)

Sažetak
Djeca s teškoćama u razvoju su djeca s trajnim posebnim potrebama, a odnose se na urođena i stečena oštećenja različite vrste i stupnja. U posljednjih tridesetak godina djecu s teškoćama nastoji se školovati u redovnim školama. Inkluzija je proces pružanja jednakih mogućnosti učenja i odgajanja djece s teškoćama u razvoju zajedno s djecom bez teškoća. Socijalna interakcija s vršnjacima osnova je za razvoj i socijalizaciju djeteta. Područje istraživanja je Osnova škola „Vukomerec“ u kojoj su integrirana djeca s teškoćama u razvoju. Cilj rada je bio odabrati biljni materijal prikladan za rad s djecom, odrediti plan sjetve i sadnje, te izraditi plastenik od plastičnih boca za proizvodnju sadnica za potrebe škole i oplemenjivanje okoliša. U izradi plastenika sudjelovalo je 96 učenika od kojih je 35 učenika s teškoćama u razvoju. Istraživanjem su inventarizirane biljne vrste, te napravljena fotodokumentacija izrade plastenika i uzgoja sadnica. Anketnim upitnikom ispitano je mišljenje učenika o utjecaju hortikulture. Uzgajale su se jednogodišnje i dvogodišnje cvjetne vrste, aromatične i začinske i voćne vrste. Može se zaključiti da hortikulturna inkluzija djece s teškoćama u Osnovnoj školi Vukomerec ima velik doprinos u razvijanju bolje socijalizacije djece s teškoćama, usavršavanju različitik vještina, smanjenju stresa i agresivnosti te doprinosi u motoričkom razvoju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Miroslav Poje (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ercegovac, Marija
Hortikulturna inkluzija djece s teškoćama u razvoju u osnovnoj školi Vukomerec, 2014., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
Ercegovac, M. (2014) 'Hortikulturna inkluzija djece s teškoćama u razvoju u osnovnoj školi Vukomerec', diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Ercegovac, Marija}, year = {2014}, pages = {44}, keywords = {djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, inkluzija, Osnovna \v{s}kola Vukomerec, biljne vrste, plastenik}, title = {Hortikulturna inkluzija djece s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju u osnovnoj \v{s}koli Vukomerec}, keyword = {djeca s te\v{s}ko\'{c}ama u razvoju, inkluzija, Osnovna \v{s}kola Vukomerec, biljne vrste, plastenik}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Ercegovac, Marija}, year = {2014}, pages = {44}, keywords = {children with developmental difficulties, inclusion, primary school Vukomerec, plant species, greenhouse}, title = {Horticultural inclusion of children with disabilities in primary school Vukomerec}, keyword = {children with developmental difficulties, inclusion, primary school Vukomerec, plant species, greenhouse}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font