Pregled bibliografske jedinice broj: 90126
Poduzetnički marketing u turizmu
Poduzetnički marketing u turizmu // Hotelska kuća '92 / Andrić, Neda (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija i časopis Ugostiteljstvo i turiza, 1992. str. 389-394 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 90126 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poduzetnički marketing u turizmu
(Enterpreneurship marketing in tourism)
Autori
Franjić, Zoran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Hotelska kuća '92
/ Andrić, Neda - Opatija : Hotelijerski fakultet, Opatija i časopis Ugostiteljstvo i turiza, 1992, 389-394
Skup
Poduzetnički marketing u turizmu
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.10.1992. - 17.10.1992
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
poduzetništvo; marketing; turizam
(enterpreneurship; marketing; tourism)
Sažetak
Nepredvidiva turbulencija u društvu opčenito, osjetna je osobito u gospodarskoj sferi, s izrazitom naglašenošću u turističkom gospodarstvu. Kako je turizam gospodarstveno socijalni fenomen, turbulencija i nepredvidivost (elastičnost potražnje) u njemu iziskuje osobitu pažnju u poslovanju turističkih sustava, bilo malih i srednjih (klasičnih za poduzetništvo9, bilo velikih. Poduzetnički sustav, kao manji (od deset do sto zaposlenih, u klasičnom vidu, za turističke sustave predlažemo još manji broj zaposlenih, čime se još više povećava elastičnost turističkoh sustava), treba ući i u veće turističke sustave, ili kroz projektnu organizaciju ili kroz posebno intenzivan rad i napore marketinga u tim sustavima.
Izvorni jezik
Hrvatski