Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 90126

Poduzetnički marketing u turizmu


Franjić, Zoran
Poduzetnički marketing u turizmu // Hotelska kuća '92 / Andrić, Neda (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija i časopis Ugostiteljstvo i turiza, 1992. str. 389-394 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)


CROSBI ID: 90126 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poduzetnički marketing u turizmu
(Enterpreneurship marketing in tourism)

Autori
Franjić, Zoran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni

Izvornik
Hotelska kuća '92 / Andrić, Neda - Opatija : Hotelijerski fakultet, Opatija i časopis Ugostiteljstvo i turiza, 1992, 389-394

Skup
Poduzetnički marketing u turizmu

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 16.10.1992. - 17.10.1992

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
poduzetništvo; marketing; turizam
(enterpreneurship; marketing; tourism)

Sažetak
Nepredvidiva turbulencija u društvu opčenito, osjetna je osobito u gospodarskoj sferi, s izrazitom naglašenošću u turističkom gospodarstvu. Kako je turizam gospodarstveno socijalni fenomen, turbulencija i nepredvidivost (elastičnost potražnje) u njemu iziskuje osobitu pažnju u poslovanju turističkih sustava, bilo malih i srednjih (klasičnih za poduzetništvo9, bilo velikih. Poduzetnički sustav, kao manji (od deset do sto zaposlenih, u klasičnom vidu, za turističke sustave predlažemo još manji broj zaposlenih, čime se još više povećava elastičnost turističkoh sustava), treba ući i u veće turističke sustave, ili kroz projektnu organizaciju ili kroz posebno intenzivan rad i napore marketinga u tim sustavima.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Zoran Franjić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Franjić, Zoran
Poduzetnički marketing u turizmu // Hotelska kuća '92 / Andrić, Neda (ur.).
Opatija: Hotelijerski fakultet, Opatija i časopis Ugostiteljstvo i turiza, 1992. str. 389-394 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
Franjić, Z. (1992) Poduzetnički marketing u turizmu. U: Andrić, N. (ur.)Hotelska kuća '92.
@article{article, author = {Franji\'{c}, Zoran}, editor = {Andri\'{c}, N.}, year = {1992}, pages = {389-394}, keywords = {poduzetni\v{s}tvo, marketing, turizam}, title = {Poduzetni\v{c}ki marketing u turizmu}, keyword = {poduzetni\v{s}tvo, marketing, turizam}, publisher = {Hotelijerski fakultet, Opatija i \v{c}asopis Ugostiteljstvo i turiza}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Franji\'{c}, Zoran}, editor = {Andri\'{c}, N.}, year = {1992}, pages = {389-394}, keywords = {enterpreneurship, marketing, tourism}, title = {Enterpreneurship marketing in tourism}, keyword = {enterpreneurship, marketing, tourism}, publisher = {Hotelijerski fakultet, Opatija i \v{c}asopis Ugostiteljstvo i turiza}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font