Pregled bibliografske jedinice broj: 90089
Elementi neuspjeha novih proizvoda
Elementi neuspjeha novih proizvoda // Tržište, XIII (2001), 1/2; 51-58 (podatak o recenziji nije dostupan, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 90089 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Elementi neuspjeha novih proizvoda
(Elements of Failure of New Products)
Autori
Franjić, Zoran
Izvornik
Tržište (0353-4790) XIII
(2001), 1/2;
51-58
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
novi proizvodi; elementi neuspjeha
(new products; elements of failure)
Sažetak
U vremenu sveopće globalizacije uspjeh poduzeća je u rukama inovatora i marketinga. Poduzećima, obrtnicima, a i ustanovama je conditio sine qua non inoviranje svojih proizvoda, usluga i pratećih procesa. Međutim, pri tome danas nije dovoljno biti samo kvalitetan i inovativan, već se zbog općih globalizacijskih procesa sve češće javlja i imperativ brzine, tj. ubrzavanja inovacijskih procesa. Poduzeća i ustanove stoga kreiraju odgovarajuće politike proizvoda i usluga koje ih dovode u situaciju da pobjeđuju na tržišnom bojnom polju sa najsnažnijim oružjima, a to su upravo njihovi novi, kvalitetni proizvodi i usluge s kojima se pojavljuju prvi na tržištima. Inovacijski proces se raščlanjuje po različitim metodologijama, ovisno o sustavnosti pristupa inoviranju. Detaljnije raščlanjeni procesi pružaju mogućnost točnijeg determiniranja elemenata neuspjeha novih proizvoda i usluga. Ti elementi se sagledavaju i prate izvan i unutar poduzeća ili ustanove.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Abstract newsletter:Business&Economics
- Abstract of working papers in economics
- CAB International