Pregled bibliografske jedinice broj: 900611
Imidž Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti i mogućnosti upravljanja njime
Imidž Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti i mogućnosti upravljanja njime // Crkva u svijetu : CUS, LII (2017), 3; 434-458 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 900611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Imidž Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti i
mogućnosti upravljanja njime
(The Image of the Catholic Church in Croatian
Public and Possibilities of Managing it)
Autori
Skoko, Božo
Izvornik
Crkva u svijetu : CUS (0352-4000) LII
(2017), 3;
434-458
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
Crkva ; imidž ; mediji ; odnosi s javnošću ; komunikacija ; strategija
(Church ; image ; media ; public relations ; communication ; strategy)
Sažetak
Autor analizira ulogu imidža Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti te se bavi načinima kreiranja imidža uopće i mogućnostima njegove promjene. Posebno se bavi subjektima odgovornima za identitet i imidž Crkve te komunikacijskim kanalima koji oblikuju javno mnijenje i formiraju sliku Crkve u hrvatskoj javnosti. Središnje pitanje rada je uloga odnosa s javnošću u kreiranju i upravljanju imidžom Crkve te nastojanjima da Crkva, umjesto komunikacijskog objekta, kojima se drugi bave, postane komunikacijski subjekt, koji proaktivno i strateški utječe na javno mnijenje te pridonosi boljem razumijevanju njezine uloge u društvu. Rad se bavi i ulogom medija u kreiranju imidža te donosi istraživanje o utjecaju medija na stajališta hrvatskih građana o fenomenu Međugorja. Također donosi strateške preporuke za kreiranje kvalitetnijih odnosa s javnošću crkvenih zajednica i institucija te jačanje imidža Crkve u hrvatskoj javnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Teologija
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- Religious & Theological Abstracts