Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 900611

Imidž Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti i mogućnosti upravljanja njime


Skoko, Božo
Imidž Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti i mogućnosti upravljanja njime // Crkva u svijetu : CUS, LII (2017), 3; 434-458 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 900611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Imidž Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti i mogućnosti upravljanja njime
(The Image of the Catholic Church in Croatian Public and Possibilities of Managing it)

Autori
Skoko, Božo

Izvornik
Crkva u svijetu : CUS (0352-4000) LII (2017), 3; 434-458

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Crkva ; imidž ; mediji ; odnosi s javnošću ; komunikacija ; strategija
(Church ; image ; media ; public relations ; communication ; strategy)

Sažetak
Autor analizira ulogu imidža Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti te se bavi načinima kreiranja imidža uopće i mogućnostima njegove promjene. Posebno se bavi subjektima odgovornima za identitet i imidž Crkve te komunikacijskim kanalima koji oblikuju javno mnijenje i formiraju sliku Crkve u hrvatskoj javnosti. Središnje pitanje rada je uloga odnosa s javnošću u kreiranju i upravljanju imidžom Crkve te nastojanjima da Crkva, umjesto komunikacijskog objekta, kojima se drugi bave, postane komunikacijski subjekt, koji proaktivno i strateški utječe na javno mnijenje te pridonosi boljem razumijevanju njezine uloge u društvu. Rad se bavi i ulogom medija u kreiranju imidža te donosi istraživanje o utjecaju medija na stajališta hrvatskih građana o fenomenu Međugorja. Također donosi strateške preporuke za kreiranje kvalitetnijih odnosa s javnošću crkvenih zajednica i institucija te jačanje imidža Crkve u hrvatskoj javnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija, Teologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Božo Skoko (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Skoko, Božo
Imidž Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti i mogućnosti upravljanja njime // Crkva u svijetu : CUS, LII (2017), 3; 434-458 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Skoko, B. (2017) Imidž Katoličke crkve u hrvatskoj javnosti i mogućnosti upravljanja njime. Crkva u svijetu : CUS, LII (3), 434-458.
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2017}, pages = {434-458}, keywords = {Crkva, imid\v{z}, mediji, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, komunikacija, strategija}, journal = {Crkva u svijetu : CUS}, volume = {LII}, number = {3}, issn = {0352-4000}, title = {Imid\v{z} Katoli\v{c}ke crkve u hrvatskoj javnosti i mogu\'{c}nosti upravljanja njime}, keyword = {Crkva, imid\v{z}, mediji, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, komunikacija, strategija} }
@article{article, author = {Skoko, Bo\v{z}o}, year = {2017}, pages = {434-458}, keywords = {Church, image, media, public relations, communication, strategy}, journal = {Crkva u svijetu : CUS}, volume = {LII}, number = {3}, issn = {0352-4000}, title = {The Image of the Catholic Church in Croatian Public and Possibilities of Managing it}, keyword = {Church, image, media, public relations, communication, strategy} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Religious & Theological Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font