Pregled bibliografske jedinice broj: 900356
Parkiranje – čimbenik turističke ponude u turističkim destinacijama
Parkiranje – čimbenik turističke ponude u turističkim destinacijama // 3. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Izazovi današnjice – Održivi obalni i pomorski turizam / Cavrić, Branko ; Rimac, Tomislav ; Zlatović, Dragan (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2017. str. 500-510 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 900356 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Parkiranje – čimbenik turističke ponude u turističkim destinacijama
(Parking - Facility Of Tourist Offers In Tourist Destinations)
Autori
Bulat, Goran ; Maršanić, Robert ; Pupavac, Drago.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
3. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija: Izazovi današnjice – Održivi obalni i pomorski turizam
/ Cavrić, Branko ; Rimac, Tomislav ; Zlatović, Dragan - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2017, 500-510
Skup
Izazovi današnjice – Održivi obalni i pomorski turizam
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 12.10.2017. - 14.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
parkiranje, parkirališni prostori, turistička ponuda, turistička destinacija, grad Šibenik.
(stationary traffic, garage facility, tourist offer, tourist destination, city of Šibenik.)
Sažetak
Nedovoljno parkirališnog prostora za automobile i parkiranje na parkirnim površinama, oduzimanje mjesta pješacima vozilima parkiranim na pješačkim stazama te konflikt između pješaka i vozila trajni su i rastući problemi u turističkoj sezoni u svim urbanim središtima, turističkim destinacijama i na otocima. Mirujući promet do pred neko vrijeme nije bio tretiran kao problem - problem koji se nalazi u procesu stalne transformacije, nego kao dio koji ne utječe na razvoj ostalih podsustava unutar ekonomskog sustava. Stoga je razvitak turističkih destinacija potrebno promišljati ne samo kroz turističke kapacitete i ponudu, već i kroz kapacitete prometa u mirovanju i kretanju. Optimalne turističke usluge ostvaruju se posredstvom optimalne kombinacije kvalitativnih i kvantitativnih čimbenika, među kojima se dostatan i pravilno lociran parkirališni prostor, u kombinaciji sa odgovarajućim kapacitetom ostalih objekata prometne infrastrukture javlja kao jedan od važnijih čimbenika. U radu se, na primjeru grada Šibenika, posebna pozornost posvećuje definiranju odrednica za planiranje parkirališnih prostora, radi oblikovanja kvalitetnijeg turističkog proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci