Pregled bibliografske jedinice broj: 899897
Segmentacija potrošača etničke hrane
Segmentacija potrošača etničke hrane, 2017., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 899897 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentacija potrošača etničke hrane
(SEGMENTATION OF THE ETHNICAL FOOD CONSUMERS)
Autori
Deronja, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.06
Godina
2017
Stranica
21
Mentor
Mesić, Željka
Neposredni voditelj
Tomić, Marina
Ključne riječi
etnička hrana, segmentacija, stavovi, potrošači
(ethnic food, segmentation, attitudes, consumers)
Sažetak
Globalizacija, razvoj turizma i internacionalne migracije doveli su do rasta konzumacije etničke hrane. Cilj istraživanja bio je utvrditi ponašanje potrošača u konzumaciji etničke hrane, stavove o etničkoj hrani te identificirati i opisati segmente na tržištu etničke hrane na temelju stavova. Anketno ispitivanje provedeno je na uzorku od 230 ispitanika. Rezultati istraživanja pokazali su da najveći udio ispitanika konzumira etničku hranu najmanje jednom tjedno. Glavni motivi za odlazak u etničke restorane su želja za upoznavanjem novih okusa i kultura. Ispitanici s pozitivnim stavovima o etničkoj hrani češće konzumiraju etničku hranu, te su spremni više platiti za jedan obrok etničke hrane u odnosu na ispitanike s negativnim i neutralnim stavovima. Ispitanici s pozitivnim stavovima daju veću važnost svim obilježjima etničke hrane. Rezultati ovog istraživanja su korisni za proizvođače etničke hrane kojima će dobiveni rezultati pomoći u prilagođavanju zahtjevima suvremenih potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb