Pregled bibliografske jedinice broj: 899505
Inovativne metode izrade zadataka u sustavu Moodle
Inovativne metode izrade zadataka u sustavu Moodle // Zbornik radova - 19. CARNetova korisnička konferencija CUC 2017, Povezani znanjem (...25 godina) / Orlović, Ana (ur.).
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2017. str. 1-19 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 899505 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovativne metode izrade zadataka u sustavu Moodle
(Innovative methods of making tests in Moodle)
Autori
Ptičar, Danijel ; Marić, Vesna ; Svedružić, Antonio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova - 19. CARNetova korisnička konferencija CUC 2017, Povezani znanjem (...25 godina)
/ Orlović, Ana - Zagreb : Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2017, 1-19
ISBN
978-953-6802-46-3
Skup
CUC 2017 CARNetova korisnička konferencija
Mjesto i datum
Dubrovnik, Hrvatska, 08.11.2017. - 10.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
e-učenje, moodle, online zadaća
(e-learning, moodle, online test)
Sažetak
Sustav za upravljanje e-učenjem Moodle omogućuje nastavnicima organizaciju i izvođenje mrežnih kolegija. Između ostalog, Moodle ima mogućnost izrade testova ili domaćih zadaća za vrednovanje znanja te praćenje aktivnosti učenika i komunikaciju, čime se težište stavlja na formativno vrednovanje. Problem zadavanja domaćih zadaća zadanih u sustavu Moodle je brza adaptacija učenika na sustav vrednovanja zbog čega dolazi do tzv. digitalnog prepisivanja korištenjem računalnih alata i uređaja kao što su facebook, Viber, cloud servisi, mobilne kamere i sl. Također u slučaju testova u informatičkim učionicama učenici na različite načine pokušavaju rješenja testova poslati na računala drugih učenika (screen shoot-ovima ili povećanjem ekrana tako da učenici u zadnjim redovima vide ekrane u redovima ispred). Jedno od mogućih rješenja ovog problema bilo bi da svaki učenik dobije identični zadatak ali sa različitim vrijednostima varijabli. S druge strane izrada više verzija istog zadatka u sustavu Moodle od nastavnika zahtjeva značajan vremenski angažman u postojećem sustavu. Autori članka su razvili sustav za generiranje zadataka u sustavu Moodle uz pomoć freeware alata: programskog jezika Php, AutoIt alata i MS Excela, s ciljem postizanja jednostavnog, fleksibilnog i nadogradivog sustava za izradu testova i rješavanje online zadaće. U radu se opisuje način izrade zadataka i primjeri zadataka u tako osmišljenom sustavu za online zadaće. Provedeno je kratko istraživanje s ciljem usporedbe dvije grupe učenika opće gimnazije od kojih je jedna bila uključena u online sustav zadaće, a druga u klasičan takozvani „olovka-papir“ oblik zadaće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija