Pregled bibliografske jedinice broj: 899469
Temeljna načela glazbeno-pedagoških pravaca Carla Orffa, Zoltana Kodalyja i Emilea Jacques-Dalcrozea
Temeljna načela glazbeno-pedagoških pravaca Carla Orffa, Zoltana Kodalyja i Emilea Jacques-Dalcrozea, 2017., diplomski rad, diplomski, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 899469 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljna načela glazbeno-pedagoških pravaca Carla Orffa, Zoltana Kodalyja i Emilea Jacques-Dalcrozea
(The Basic Principles of Musical and Pedagogic Directions in the Works of Carl Orff, Zoltan Kodaly and Emile Jacques-Dalcrose)
Autori
Kir, Ivona
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Umjetnička akademija u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
18.09
Godina
2017
Stranica
24
Mentor
Radočaj Jerković, Antoaneta
Neposredni voditelj
Škojo, Tihana
Ključne riječi
alternativno obrazovanje, glazbeno-pedagoški pravci, Carl Orff, Zoltán Kodály, Emile Jaques-Dalcroze
(Alternative Education, Musical-Pedagogical Directions, Carl Orff, Zoltán Kodály, Emile Jaques-Dalcroze)
Sažetak
Alternativne škole početkom 20. stoljeća javljaju se kao reakcija na kritike tadašnjeg nastavnog plana i programa. Pedagozi kritiziraju knjiško učenje i formaliziranu nastavu koja zanemaruje djetetove potrebe za kretanjem, kreativnim potvrđivanjem te prirodnim razvojem djeteta. Kritika u nastavi glazbe rezultira stvaranje pokreta i škola u kojima glazbeni pedagozi inventivnim metodičkim sustavima nastoje potaknuti razvoj glazbenih vještina pomoću pokreta, govora, improvizacije i raznih igara. U radu su prikazane glavne karakteristike metodičkih sustava najznačajnijih pedagoga tog vremena, a naglasak je stavljen na glazbeno- pedagoške ideje Carla Orffa, Zoltána Kodálya i Emilea Jaques- Dalcrozea. Navedeni glazbeno- pedagoški koncepti percipiraju učenje glazbe kao aktivni proces koji se temelji na potrebama i mogućnostima svakog pojedinca. Njihovo gledište učenika kao centra interesa ipak se razlikuje u određenim stajalištima koji su u ovom radu istaknuti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Umjetnička akademija, Osijek