Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 899469

Temeljna načela glazbeno-pedagoških pravaca Carla Orffa, Zoltana Kodalyja i Emilea Jacques-Dalcrozea


Kir, Ivona
Temeljna načela glazbeno-pedagoških pravaca Carla Orffa, Zoltana Kodalyja i Emilea Jacques-Dalcrozea, 2017., diplomski rad, diplomski, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 899469 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Temeljna načela glazbeno-pedagoških pravaca Carla Orffa, Zoltana Kodalyja i Emilea Jacques-Dalcrozea
(The Basic Principles of Musical and Pedagogic Directions in the Works of Carl Orff, Zoltan Kodaly and Emile Jacques-Dalcrose)

Autori
Kir, Ivona

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Umjetnička akademija u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
18.09

Godina
2017

Stranica
24

Mentor
Radočaj Jerković, Antoaneta

Neposredni voditelj
Škojo, Tihana

Ključne riječi
alternativno obrazovanje, glazbeno-pedagoški pravci, Carl Orff, Zoltán Kodály, Emile Jaques-Dalcroze
(Alternative Education, Musical-Pedagogical Directions, Carl Orff, Zoltán Kodály, Emile Jaques-Dalcroze)

Sažetak
Alternativne škole početkom 20. stoljeća javljaju se kao reakcija na kritike tadašnjeg nastavnog plana i programa. Pedagozi kritiziraju knjiško učenje i formaliziranu nastavu koja zanemaruje djetetove potrebe za kretanjem, kreativnim potvrđivanjem te prirodnim razvojem djeteta. Kritika u nastavi glazbe rezultira stvaranje pokreta i škola u kojima glazbeni pedagozi inventivnim metodičkim sustavima nastoje potaknuti razvoj glazbenih vještina pomoću pokreta, govora, improvizacije i raznih igara. U radu su prikazane glavne karakteristike metodičkih sustava najznačajnijih pedagoga tog vremena, a naglasak je stavljen na glazbeno- pedagoške ideje Carla Orffa, Zoltána Kodálya i Emilea Jaques- Dalcrozea. Navedeni glazbeno- pedagoški koncepti percipiraju učenje glazbe kao aktivni proces koji se temelji na potrebama i mogućnostima svakog pojedinca. Njihovo gledište učenika kao centra interesa ipak se razlikuje u određenim stajalištima koji su u ovom radu istaknuti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Umjetnička akademija, Osijek


Citiraj ovu publikaciju:

Kir, Ivona
Temeljna načela glazbeno-pedagoških pravaca Carla Orffa, Zoltana Kodalyja i Emilea Jacques-Dalcrozea, 2017., diplomski rad, diplomski, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek
Kir, I. (2017) 'Temeljna načela glazbeno-pedagoških pravaca Carla Orffa, Zoltana Kodalyja i Emilea Jacques-Dalcrozea', diplomski rad, diplomski, Umjetnička akademija u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kir, Ivona}, year = {2017}, pages = {24}, keywords = {alternativno obrazovanje, glazbeno-pedago\v{s}ki pravci, Carl Orff, Zolt\'{a}n Kod\'{a}ly, Emile Jaques-Dalcroze}, title = {Temeljna na\v{c}ela glazbeno-pedago\v{s}kih pravaca Carla Orffa, Zoltana Kodalyja i Emilea Jacques-Dalcrozea}, keyword = {alternativno obrazovanje, glazbeno-pedago\v{s}ki pravci, Carl Orff, Zolt\'{a}n Kod\'{a}ly, Emile Jaques-Dalcroze}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kir, Ivona}, year = {2017}, pages = {24}, keywords = {Alternative Education, Musical-Pedagogical Directions, Carl Orff, Zolt\'{a}n Kod\'{a}ly, Emile Jaques-Dalcroze}, title = {The Basic Principles of Musical and Pedagogic Directions in the Works of Carl Orff, Zoltan Kodaly and Emile Jacques-Dalcrose}, keyword = {Alternative Education, Musical-Pedagogical Directions, Carl Orff, Zolt\'{a}n Kod\'{a}ly, Emile Jaques-Dalcroze}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font