Pregled bibliografske jedinice broj: 899466
Pjevanje u kontekstu neformalnog učenja s aspekta razvoja dječjih glazbenih preferencija
Pjevanje u kontekstu neformalnog učenja s aspekta razvoja dječjih glazbenih preferencija // 11. dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije Prema kvalitetnoj školi Od znanosti do učionice / Tomaš, S. ; Maleš, L. ; Blažević, I. ; Restović, I. (ur.).
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017. str. 9-10 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 899466 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pjevanje u kontekstu neformalnog učenja s aspekta razvoja dječjih glazbenih preferencija
(Singing in the Context of Informal Study from the Aspect of the Development of Children's Music Preferences)
Autori
Škojo, Tihana ; Radočaj Jerković, Antoaneta ; Milinović, Majda
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
11. dani osnovnih škola Splitsko-dalmatinske županije Prema kvalitetnoj školi Od znanosti do učionice
/ Tomaš, S. ; Maleš, L. ; Blažević, I. ; Restović, I. - Split : Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2017, 9-10
Skup
Međunarodna znanstvena i stručna konferencija - Od znanosti do učionice
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 05.10.2017. - 06.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
glazbene preferencije, neformalno glazbeno učenje, zborske aktivnosti
(music preferences, informal study of music, choir activities)
Sažetak
U desetogodišnjoj primjeni otvorenog modela u nastavi se Glazbene kulture, u primarnom se obrazovanju, osim slušanja glazbe i usvajanja muzikoloških sadržaja, pjevanje iskristaliziralo kao najčešća izabrana aktivnost. Interes za ovu aktivnost u nižim razredima nadovezuje se na sustavno i kvalitetno provođenje pjevanja u predškolskim ustanovama i u aktivnostima zborskog pjevanja. Organizirane su aktivnosti zborskog pjevanja, kao dio neformalnog učenja glazbe, zbog svojih brojnih pozitivnih karakteristika najprisutniji oblik izvannastavnog stjecanja glazbenog znanja i razvoja glazbenih sposobnosti kod djece predškolskog uzrasta i učenika. U aktivnostima zborskog pjevanja se kroz glazbeni i pjevački razvoj učenika sustavno djeluje na razvoj njihovih glazbenih preferencija te utječe na formiranje stavova o estetski vrijednoj glazbi. U radu se predstavlja longitudinalno istraživanje, provedeno u vremenskom rasponu od godine dana, s ciljem ispitivanja glazbenih preferencija učenika primarnog obrazovanja te utvrđivanja utjecaja strukturirane glazbene poduke unutar pjevačkog zbora na glazbene preferencije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku