Pregled bibliografske jedinice broj: 898982
Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj
Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj, 2016., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 898982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uporaba e-marketinga u ruralnom turizmu u Hrvatskoj
(The use of e-marketing in rural tourism in Croatia)
Autori
Labaš, Renata
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
22.09
Godina
2016
Stranica
50
Mentor
Cerjak, Marija
Ključne riječi
e-marketing, ruralni turizam, agroturizam
(e-marketing, rural tourism, agritourism)
Sažetak
Razvoj novih tehnologija, posebice interneta, otvorio je brojne nove mogućnosti u području marketinga. U turizmu, kao jednoj od globalno najznačajnijih gospodarskih grana, internet danas zauzima veliku i značajnu ulogu, posebice u segmentu promocije i prodaje. E-marketing termin je novog doba koji daje novu dimenziju klasičnim marketinškim aktivnostima, kao što su istraživanje tržišta, analiziranje ponašanja potrošača, komunikacija i informiranje i sl. U ovom radu ispituje se na koje način se e-marketing koristi u promociji ruralnih turističkih odredišta (agroturističkih gospodarstava) u Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija), Ekonomija