Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 898343

Krovna marka Zagrebačke županije – percepcija potrošača


Jelovečki, Nikola
Krovna marka Zagrebačke županije – percepcija potrošača, 2016., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 898343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Krovna marka Zagrebačke županije – percepcija potrošača
(Zagreb County umbrella brand - consumers perception)

Autori
Jelovečki, Nikola

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
15.12

Godina
2016

Stranica
42

Mentor
Kovačić, Damir

Neposredni voditelj
Tomić, Marina

Ključne riječi
potrošači, domaći proizvodi, krovna marka Zagrebačke županije
(consumers, domestic products, Zagreb County umbrella brand)

Sažetak
Cilj rada je spoznati koliko su potrošači upoznati s proizvodima koji nose oznaku krovne marke Zagrebačke županije i kakvi su njihovi stavovi o tim proizvodima, kao i ispitati postoji li razlika u poznavanju tih proizvoda s obzirom na sociodemografska obilježja potrošača, te utvrditi ponašanje potrošača u konzumaciji domaćih prehrambenih proizvoda. Anketnim ispitivanjem na uzorku od 203 ispitanika utvrđeno je da 52, 7% ispitanika podjednako preferira domaće i strane proizvode, dok njih 41, 9% najviše voli kupovati domaće proizvode. Većina ispitanika (67, 5%) zadovoljna je trenutnom ponudom domaćih proizvoda na tržištu, a najviše njih (53, 2%) domaće proizvode kupuje u supermarketima ili na tržnici (30, 5%). Ispitanici u najvećem dijelu (37, 4%) smatraju kako su domaći proizvodi prirodniji u odnosu na strane proizvode. Istraživanje je pokazalo kako proizvodi s oznakom krovne marke Zagrebačke županije nisu dovoljno prepoznati među ispitanicima jer 85, 71% ispitanika nije upoznato s domaćim proizvodima koji nose ovu oznaku. Ispitanici koji su odrasli na selu u većem udjelu prepoznaju proizvode s krovnom markom Zagrebačke županije. Dobiveni rezultati su važni za proizvođače domaćih prehrambenih proizvoda Zagrebačke županije, kao i stručnjake za marketing hrane.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Kovačić (mentor)

Avatar Url Marina Tomić Maksan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jelovečki, Nikola
Krovna marka Zagrebačke županije – percepcija potrošača, 2016., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
Jelovečki, N. (2016) 'Krovna marka Zagrebačke županije – percepcija potrošača', diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jelove\v{c}ki, Nikola}, year = {2016}, pages = {42}, keywords = {potro\v{s}a\v{c}i, doma\'{c}i proizvodi, krovna marka Zagreba\v{c}ke \v{z}upanije}, title = {Krovna marka Zagreba\v{c}ke \v{z}upanije – percepcija potro\v{s}a\v{c}a}, keyword = {potro\v{s}a\v{c}i, doma\'{c}i proizvodi, krovna marka Zagreba\v{c}ke \v{z}upanije}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jelove\v{c}ki, Nikola}, year = {2016}, pages = {42}, keywords = {consumers, domestic products, Zagreb County umbrella brand}, title = {Zagreb County umbrella brand - consumers perception}, keyword = {consumers, domestic products, Zagreb County umbrella brand}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font