Pregled bibliografske jedinice broj: 898343
Krovna marka Zagrebačke županije – percepcija potrošača
Krovna marka Zagrebačke županije – percepcija potrošača, 2016., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 898343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Krovna marka Zagrebačke županije – percepcija potrošača
(Zagreb County umbrella brand - consumers perception)
Autori
Jelovečki, Nikola
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
15.12
Godina
2016
Stranica
42
Mentor
Kovačić, Damir
Neposredni voditelj
Tomić, Marina
Ključne riječi
potrošači, domaći proizvodi, krovna marka Zagrebačke županije
(consumers, domestic products, Zagreb County umbrella brand)
Sažetak
Cilj rada je spoznati koliko su potrošači upoznati s proizvodima koji nose oznaku krovne marke Zagrebačke županije i kakvi su njihovi stavovi o tim proizvodima, kao i ispitati postoji li razlika u poznavanju tih proizvoda s obzirom na sociodemografska obilježja potrošača, te utvrditi ponašanje potrošača u konzumaciji domaćih prehrambenih proizvoda. Anketnim ispitivanjem na uzorku od 203 ispitanika utvrđeno je da 52, 7% ispitanika podjednako preferira domaće i strane proizvode, dok njih 41, 9% najviše voli kupovati domaće proizvode. Većina ispitanika (67, 5%) zadovoljna je trenutnom ponudom domaćih proizvoda na tržištu, a najviše njih (53, 2%) domaće proizvode kupuje u supermarketima ili na tržnici (30, 5%). Ispitanici u najvećem dijelu (37, 4%) smatraju kako su domaći proizvodi prirodniji u odnosu na strane proizvode. Istraživanje je pokazalo kako proizvodi s oznakom krovne marke Zagrebačke županije nisu dovoljno prepoznati među ispitanicima jer 85, 71% ispitanika nije upoznato s domaćim proizvodima koji nose ovu oznaku. Ispitanici koji su odrasli na selu u većem udjelu prepoznaju proizvode s krovnom markom Zagrebačke županije. Dobiveni rezultati su važni za proizvođače domaćih prehrambenih proizvoda Zagrebačke županije, kao i stručnjake za marketing hrane.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb