Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 898214

Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane


Celić Križić, Darija
Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane, 2017., diplomski rad, diplomski, Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 898214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane
(Impact of brand introduction on the business result in cheese production on the example of small cheese production plant)

Autori
Celić Križić, Darija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
28.09

Godina
2017

Stranica
36

Mentor
Juračak, Josip

Ključne riječi
sirana, sir, robna marka, poslovni rezultat
(cheese dairy, cheese, brand, business results)

Sažetak
U Hrvatskoj su prisutne brojne male sirane u kojima se proizvode sirevi i drugi mliječni proizvodi. Za navedene domaće proizvode postoji veliki interes te je moguće ostvariti veću prodajnu cijenu uz uložen napor i sredstva u odgovarajuće marketinške i menadžerske aktivnosti kojima bi se proizvod pozicionirao kao vrijedniji i skuplji u odnosu na masovnu proizvodnju. Jedna od takvih aktivnosti je i uvođenje robne marke koja doprinosi promociji, poticanju kupovine i stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta u odnosu na ostale tržišne konkurente. Pomoću nje se pokušava napraviti diferencijacija proizvoda i pokušaj privlačenja pažnje potencijalnog potrošača da bi se on brže odlučio za kupnju proizvoda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Josip Juračak (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Celić Križić, Darija
Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane, 2017., diplomski rad, diplomski, Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet, Zagreb
Celić Križić, D. (2017) 'Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane', diplomski rad, diplomski, Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Celi\'{c} Kri\v{z}i\'{c}, Darija}, year = {2017}, pages = {36}, keywords = {sirana, sir, robna marka, poslovni rezultat}, title = {Utjecaj uvo\djenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane}, keyword = {sirana, sir, robna marka, poslovni rezultat}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Celi\'{c} Kri\v{z}i\'{c}, Darija}, year = {2017}, pages = {36}, keywords = {cheese dairy, cheese, brand, business results}, title = {Impact of brand introduction on the business result in cheese production on the example of small cheese production plant}, keyword = {cheese dairy, cheese, brand, business results}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font