Pregled bibliografske jedinice broj: 898214
Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane
Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane, 2017., diplomski rad, diplomski, Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 898214 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj uvođenja robne marke na poslovni rezultat u proizvodnji sira na primjeru male sirane
(Impact of brand introduction on the business result in cheese production on the example of small cheese production plant)
Autori
Celić Križić, Darija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Sveučilište u Zagrebu Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
28.09
Godina
2017
Stranica
36
Mentor
Juračak, Josip
Ključne riječi
sirana, sir, robna marka, poslovni rezultat
(cheese dairy, cheese, brand, business results)
Sažetak
U Hrvatskoj su prisutne brojne male sirane u kojima se proizvode sirevi i drugi mliječni proizvodi. Za navedene domaće proizvode postoji veliki interes te je moguće ostvariti veću prodajnu cijenu uz uložen napor i sredstva u odgovarajuće marketinške i menadžerske aktivnosti kojima bi se proizvod pozicionirao kao vrijedniji i skuplji u odnosu na masovnu proizvodnju. Jedna od takvih aktivnosti je i uvođenje robne marke koja doprinosi promociji, poticanju kupovine i stvaranje konkurentske prednosti gospodarskog subjekta u odnosu na ostale tržišne konkurente. Pomoću nje se pokušava napraviti diferencijacija proizvoda i pokušaj privlačenja pažnje potencijalnog potrošača da bi se on brže odlučio za kupnju proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)