Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 898037

Interkulturalizam u sadržajima kolegija na studijima Glazbene pedagogije


Begić, Amir; Šulentić Begić, Jasna
Interkulturalizam u sadržajima kolegija na studijima Glazbene pedagogije // 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 18-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 898037 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Interkulturalizam u sadržajima kolegija na studijima Glazbene pedagogije
(Interculturalism in the contents of courses in the studies of Music pedagogy)

Autori
Begić, Amir ; Šulentić Begić, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Škojo, Tihana - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017, 18-19

ISBN
978-953-8181-02-3

Skup
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije = 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
interkulturalna kompetencija, studiji Glazbene pedagogije, sadržaji kolegija
(intercultural competence, studies of Music Pedagogy, contents of the courses)

Sažetak
Danas, s obzirom na nezaustavljive i sve brže procese globalizacije, na ubrzan razvoj starih i novih medija i na potrebu komunikacije među pripadnicima sve više kulturalno raznolikih društava, nije dovoljno poznavati samo glazbu drugih kultura. Život u 21. stoljeću nameće potrebu dubljeg poznavanja sugovornika, njegove tradicije i kulture, kao i razumijevanje istih. Upravo zato interkulturalna kompetencija postaje jednom od najvažnijih kompetencija suvremenog čovjeka i daje novu dimenziju ostalim „stručnim“ kompetencijama, čineći čovjeka građaninom svijeta. Nastava glazbe jedno je od područja u kojemu se interkulturalna kompetencija učenika može razvijati na najbolji mogući način i to upoznavanjem različitih glazbenih tradicija sa svih kontinenata, ali i kultura u cjelini. Preduvjet je interkulturalno kompetentan nastavnik glazbe koji bi interkulturalnu kompetenciju trebao razvijati prije svega tijekom studija. Ovim radom htjelo se istražiti je li nastava na hrvatskim akademijama, na kojima se obrazuju budući nastavnici Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti, usmjerena na razvijanje njihove interkulturalne kompetencije. U tu svrhu analizirani su programi obveznih i izbornih kolegija s ciljem identifikacije prisutnosti implementacije interkulturalizma u iste. Rezultati su pokazali da su sadržaji kolegija na studijima Glazbene pedagogije u nedovoljnoj mjeri zasnovani na interkulturalizmu, što istodobno onemogućuje uspješno razvijanje interkulturalne kompetencije budućih nastavnika. Poboljšanja u tom smjeru moguća su ili implementacijom interkulturalizma u već postojeće kolegije ili osmišljavanjem novih kolegija. Navedeno se može ostvariti suradnjom studenata, nastavnika, akademija, ali i sveučilišta u cjelini.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)

Napomena
Znanstveni rad objavljen u zborniku radova sa skupova prve skupine (a1) razvrstan u četvrti kvartil kojem je organizator ili suorganizator Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Umjetnička akademija, Osijek

Profili:

Avatar Url Amir Begić (autor)

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.uaos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Begić, Amir; Šulentić Begić, Jasna
Interkulturalizam u sadržajima kolegija na studijima Glazbene pedagogije // 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 18-19 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Begić, A. & Šulentić Begić, J. (2017) Interkulturalizam u sadržajima kolegija na studijima Glazbene pedagogije. U: Škojo, T. (ur.)2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije.
@article{article, author = {Begi\'{c}, Amir and \v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna}, editor = {\v{S}kojo, T.}, year = {2017}, pages = {18-19}, keywords = {interkulturalna kompetencija, studiji Glazbene pedagogije, sadr\v{z}aji kolegija}, isbn = {978-953-8181-02-3}, title = {Interkulturalizam u sadr\v{z}ajima kolegija na studijima Glazbene pedagogije}, keyword = {interkulturalna kompetencija, studiji Glazbene pedagogije, sadr\v{z}aji kolegija}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {Begi\'{c}, Amir and \v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna}, editor = {\v{S}kojo, T.}, year = {2017}, pages = {18-19}, keywords = {intercultural competence, studies of Music Pedagogy, contents of the courses}, isbn = {978-953-8181-02-3}, title = {Interculturalism in the contents of courses in the studies of Music pedagogy}, keyword = {intercultural competence, studies of Music Pedagogy, contents of the courses}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font