Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 898036

Stjecanje metodičke kompetencije studenata Glazbene pedagogije


Šulentić Begić, Jasna; Begić, Amir
Stjecanje metodičke kompetencije studenata Glazbene pedagogije // 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 99-99 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 898036 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stjecanje metodičke kompetencije studenata Glazbene pedagogije
(Acquiring methodological competencies of students of Music pedagogy)

Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Škojo, Tihana - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017, 99-99

ISBN
978-953-8181-02-3

Skup
2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti: Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije = 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy

Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
metodika, metodička kompetencija, teorijski glazbeni predmeti, studenti Glazbene pedagogije
(methodology, methodical competence, theoretical musical subjects, students of Music Pedagogy)

Sažetak
Metodika kao grana pedagogije, odnosno disciplina srodna didaktici, fakultetski je nastavni predmet na kojem se budući nastavnici obučavaju kako izvoditi nastavu za svaki školski predmet. Metodike pojedinih predmeta imaju svoje specifičnosti, pa tako i Metodika nastave teorijskih glazbenih predmeta, na kojoj studenti Glazbene pedagogije stječu metodičku kompetenciju za uspješno izvođenje nastave sljedećih teorijskih glazbenih predmeta: Glazbena kultura, Glazbena umjetnost, Solfeggio i Teorija glazbe. Navedeni studenti metodičku kompetenciju stječu i na kolegiju Pedagoška praksa, tj. na tom se kolegiju izravno uključuju u nastavu, samostalno je osmišljavaju, organiziraju i izvode. U okviru ovoga rada analizirani su programi studija Glazbene pedagogije u Republici Hrvatskoj kako bi se uvidjela zastupljenost kolegija na kojima studenti stječu metodičku kompetenciju. Pri analizi dobivenih podataka služili smo se kvalitativnom i kvantitativnom analizom. Na osnovu dobivenih rezultata smatramo da je metodičkom obrazovanju i praktičnom osposobljavanju studenata Glazbene pedagogije posvećeno nedovoljno pažnje. Stoga je potrebno povećanje satnice kolegija na kojima studenti usvajaju i primjenjuju stečena metodička znanja i vještine kako bi bili uspješni nastavnici Glazbene kulture, Glazbene umjetnosti, Solfeggia i Teorije glazbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Umjetnička akademija, Osijek

Profili:

Avatar Url Amir Begić (autor)

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.uaos.unios.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šulentić Begić, Jasna; Begić, Amir
Stjecanje metodičke kompetencije studenata Glazbene pedagogije // 2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije / Škojo, Tihana (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 99-99 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Šulentić Begić, J. & Begić, A. (2017) Stjecanje metodičke kompetencije studenata Glazbene pedagogije. U: Škojo, T. (ur.)2. međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti - Komunikacija i interakcija umjetnosti i pedagogije.
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna and Begi\'{c}, Amir}, editor = {\v{S}kojo, T.}, year = {2017}, pages = {99-99}, keywords = {metodika, metodi\v{c}ka kompetencija, teorijski glazbeni predmeti, studenti Glazbene pedagogije}, isbn = {978-953-8181-02-3}, title = {Stjecanje metodi\v{c}ke kompetencije studenata Glazbene pedagogije}, keyword = {metodika, metodi\v{c}ka kompetencija, teorijski glazbeni predmeti, studenti Glazbene pedagogije}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna and Begi\'{c}, Amir}, editor = {\v{S}kojo, T.}, year = {2017}, pages = {99-99}, keywords = {methodology, methodical competence, theoretical musical subjects, students of Music Pedagogy}, isbn = {978-953-8181-02-3}, title = {Acquiring methodological competencies of students of Music pedagogy}, keyword = {methodology, methodical competence, theoretical musical subjects, students of Music Pedagogy}, publisher = {Umjetni\v{c}ka akademija Sveu\v{c}ili\v{s}ta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku}, publisherplace = {Osijek, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font