Pregled bibliografske jedinice broj: 89789
Interni marketing u funkciji razvoj tržišne demokracije
Interni marketing u funkciji razvoj tržišne demokracije // Market Democracy in Croatia - Situation and Prospects / Bratko, Stjepan, dr.sc. (ur.).
Varaždin, 2000. str. 287-303 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 89789 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interni marketing u funkciji razvoj tržišne demokracije
(Internal marketing as a part of development of market democracy)
Autori
Franjić, Zoran ; Šverko, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Market Democracy in Croatia - Situation and Prospects
/ Bratko, Stjepan, dr.sc. - Varaždin, 2000, 287-303
Skup
International Scientific Symposium
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 26.10.2000. - 27.10.2000
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interni marketing; instrumenti internog marketinga; demokratizacija; profitne i neprofitne institucije
(internal marketing; instruments of internal marketing; demokratization; profit and non-profit institutions)
Sažetak
Procesi tranzicije i restauracije kapitalizma suvremenih obilježja s jedne strane i nove tehnologije elektroničkog komuniciranja među ljudima s druge strane dinamizirali su u europskim zemljama koje su pripadale bivšem socijalističkom i komunističkom sustavu razvoj opće tržišne demokracije. Oni su zavisno od povijesnog naslijeđa i situacije u kojoj se pojedina zemlja našla, kreću različitom dinamikom. Očekivalo se u Hrvatskoj i izvan nje da će se procesi demokratizacije brže odvijati od onih u susjednim istočnim zemljama. Budući da to nije slučaj, a da je opće opredijeljenje Hrvatske svijetu već odavno poznato, te novim promjenama strukture vlasti postalo još transparentnije, nastoji se u svim područjima društva pronalaziti načine za ubrzanje tih procesa. Ovaj rad nudi primjenu koncepata internog marketinga i njegovog instrumentarija kao znanstvenu potporu promjeni ponašanja prvenstveno zaposlenika prema svojoj okolini stvarajući time preduvjete za brži razvoj i unapređenje tržišne ekonomske te u određenoj mjeri i političke demokracije. Očekujemo da će rad biti poticaj za sveobuhvatnija i detaljnija istarživanja ovog područja pa bi time njegova svrha bila ispunjena.
Izvorni jezik
Hrvatski