Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 897715

Metode i analize programsko-hardverske modifikacije igraćih konzola sedme generacije


Štaher, Borna
Metode i analize programsko-hardverske modifikacije igraćih konzola sedme generacije, 2016., diplomski rad, diplomski, Informatičko–računarski odjel, Zagreb


CROSBI ID: 897715 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metode i analize programsko-hardverske modifikacije igraćih konzola sedme generacije
(Methods and analysis of software-hardware modification of the seventh generation gaming consoles)

Autori
Štaher, Borna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Informatičko–računarski odjel

Mjesto
Zagreb

Datum
07.06

Godina
2016

Stranica
39

Mentor
Šimec, Alen

Ključne riječi
programska modifikacija, hardverska modifikacija, konzola, igraća konzola
(program modification, hardware modification, console, game console)

Sažetak
Diplomski rad se bavi metodama programsko-hardverske modifikacije odnosno načinom dobivanja proširenih mogućnosti igraćih konzola sedme generacije Sony Playstation 3, Microsoft Xbox 360 i Nintendo Wii, a koje nisu bile dio tvorničkih mogućnosti konzola. Dio tih mogućnosti su pokretanje drugih operativnih sustava (npr. Linux), zatim pokretanje sigurnosnih kopija originala u svrhu očuvanja lasera ili očuvanja originalnog medija te pokretanje raznih programa napravljenih od strane običnih korisnika. U prvom dijelu će se opisati povijesni dio modifikacija konzola počevši sa Xbox360 koja je ujedno bila i prva konzola koja se mogla programski modificirati, zatim Nintendo Wii i na kraju Playstation 3 koja je zadnja dobila tu mogućnost. Na kraju svakog povijesnog poglavlja će se vidjet zašto konzole novije proizvodnje iz te generacije se ne mogu programski ili hardverski modificirati. Zatim u drugom dijelu slijedi tehnički opis modifikacija svake od konzola, na Microsoft Xbox 360 konzoli će se opisati programsko-hardverska modifikacija Reset Glich Hack, na Sony Playstation 3 konzoli programska modifikacija te na Nintendo Wii konzoli također programska modifikacija. Nakon tehničkog opisa slijedi analiza koja će se baviti hrvatskim korisnicima konzola te u kojem omjeru se koriste modificirane konzole naspram onih koji koriste tvorničke konzole te u koje svrhe, te njihove osviještenosti modificiranih konzola, što sve one nude i nizom pitanja tehničke prirode vezano uz korištenje elektroničke opreme za konzole. Na kraju će se u zaključku sumirati rečeno kroz cijeli radi, te vratiti na osvrt novostečenih znanja i dati konačno mišljenje o njima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tehničko veleučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Alen Šimec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Štaher, Borna
Metode i analize programsko-hardverske modifikacije igraćih konzola sedme generacije, 2016., diplomski rad, diplomski, Informatičko–računarski odjel, Zagreb
Štaher, B. (2016) 'Metode i analize programsko-hardverske modifikacije igraćih konzola sedme generacije', diplomski rad, diplomski, Informatičko–računarski odjel, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}taher, Borna}, year = {2016}, pages = {39}, keywords = {programska modifikacija, hardverska modifikacija, konzola, igra\'{c}a konzola}, title = {Metode i analize programsko-hardverske modifikacije igra\'{c}ih konzola sedme generacije}, keyword = {programska modifikacija, hardverska modifikacija, konzola, igra\'{c}a konzola}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}taher, Borna}, year = {2016}, pages = {39}, keywords = {program modification, hardware modification, console, game console}, title = {Methods and analysis of software-hardware modification of the seventh generation gaming consoles}, keyword = {program modification, hardware modification, console, game console}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font