Pregled bibliografske jedinice broj: 897627
Metodički primjer usmenog ispita znanja u osnovnoškolskom kurikulumu predmetne nastave matematike
Metodički primjer usmenog ispita znanja u osnovnoškolskom kurikulumu predmetne nastave matematike // Županijsko stručno vijeće učitelja matematike Grada Velike Gorice, općina Pokupsko i Kravarsko
Velika Gorica, Hrvatska, 2011. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 897627 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički primjer usmenog ispita znanja u
osnovnoškolskom kurikulumu predmetne nastave
matematike
(Example of oral examination in primary school
mathematics)
Autori
Eret, Lidija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
Županijsko stručno vijeće učitelja matematike Grada Velike Gorice, općina Pokupsko i Kravarsko
Mjesto i datum
Velika Gorica, Hrvatska, 30.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kurikulum nastave matematike, Matematika u osnovnoj školi
(mathematics curriculum, primary school mathematics)
Sažetak
Predavanje se referira na najčešće i osnovne probleme u praksi osnovnoškolskog učitelja matematike. Prikazuje moguće primjere kojima može biti unaprijeđena nastava matematike. Ukazuje na potrebu reformiranja kurikuluma nastave matematike i reforme školstva općenito.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika