Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 897615

Čimbenici percipiranog imidža turističke destinacije


Puh, Barbara
Čimbenici percipiranog imidža turističke destinacije // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 23 (2014), 2; 483-506 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 897615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Čimbenici percipiranog imidža turističke destinacije
(Factors of perceived image of a tourism destination)

Autori
Puh, Barbara

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 23 (2014), 2; 483-506

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
percipirani imidž ; mjerenje destinacijskog imidža ; Dubrovnik
(Perceived image ; the measurement of destination image ; Dubrovnik)

Sažetak
Destinacijski imidž te čimbenici koji na njega utječu postaju sve važniji za turističke destinacije uzimajući u obzir sve veću konkurenciju koja vlada na međunarodnom turističkom tržištu. Budući da se turistička potražnja povećava iz godine u godinu pred destinacije se stavlja potreba iznalaženja novih načina privlačenja turista. Istraživanja pokazuju da imidž destinacije postaje jedan od ključnih čimbenika izbora određene destinacije. Cilj ovog rada je, koristeći kombinaciju strukturiranog i nestrukturiranog pristupa mjerenju, definirati čimbenike koji utječu na destinacijski imidž. Istraživanje je provedeno u gradu Dubrovniku, Hrvatska, na uzorku od 705 turista. Rezultati dobiveni metodom modeliranja strukturnih jednadžbi pokazuju da su za percepciju imidža Dubrovnika osobito važni prirodni resursi, elementi turističkog odmora i rekreacije, elementi društvenog okruženja, ekonomski faktori te atmosfera mjesta. Rezultati dobiveni nestrukturiranim pristupom mjerenju pokazuju da se, između ostalih atrakcija, povijesna jezgra grada te gradske zidine smatraju determinirajućim čimbenicima diferencijacije imidža grada Dubrovnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Barbara Puh (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Puh, Barbara
Čimbenici percipiranog imidža turističke destinacije // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 23 (2014), 2; 483-506 (domaća recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Puh, B. (2014) Čimbenici percipiranog imidža turističke destinacije. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 23 (2), 483-506.
@article{article, author = {Puh, Barbara}, year = {2014}, pages = {483-506}, keywords = {percipirani imid\v{z}, mjerenje destinacijskog imid\v{z}a, Dubrovnik}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {23}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {\v{C}imbenici percipiranog imid\v{z}a turisti\v{c}ke destinacije}, keyword = {percipirani imid\v{z}, mjerenje destinacijskog imid\v{z}a, Dubrovnik} }
@article{article, author = {Puh, Barbara}, year = {2014}, pages = {483-506}, keywords = {Perceived image, the measurement of destination image, Dubrovnik}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {23}, number = {2}, issn = {1330-1039}, title = {Factors of perceived image of a tourism destination}, keyword = {Perceived image, the measurement of destination image, Dubrovnik} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • DOAJ
  • EconBiz
  • EBSCO
  • ProQuest
  • ROAD
  • ZBW





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font