Pregled bibliografske jedinice broj: 897469
Turistička imagologija i tradicionalizacija identiteta
Turistička imagologija i tradicionalizacija identiteta, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Odjel za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije, Pula, Hrvatska
CROSBI ID: 897469 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Turistička imagologija i tradicionalizacija identiteta
(Tourism imagology and identity traditionalisation)
Autori
Labud, Milena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Odjel za interdisciplinarne, talijanske i kulturološke studije
Mjesto
Pula, Hrvatska
Datum
25.09
Godina
2017
Stranica
28
Mentor
Matošević, Andrea
Ključne riječi
imagologija, identitet, heteropredodžba, autopredodžba, orijentalizam, Morlak
(imagology, identity, hetero-perception, auto-perception, orientalism, the Morlachs)
Sažetak
Rad istražuje imagologiju prostora zemalja na Balkanu i Orijentu. Temelji se na pregledu predrasuda i predodžbi koje o istom prostoru gaje mnogi autori stoljećima. Razlažu se razlozi nastanka heteropredodžbi i autopredodžbi. Uzimaju se u obzir različita stajališta pojedinih autora o imaginariju nastalom na području Balkana i Orijenta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Etnologija i antropologija