Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 897420

MAKETING ODJEVNE INDUSTRIJE – VAŽNOST I ULOGA


Novak Ivan; Šaravanja Bosiljka
MAKETING ODJEVNE INDUSTRIJE – VAŽNOST I ULOGA // RIM 2017 - Development and Modernization of Production / Hodžić, A. ; Omer S. E. ; Hodžić, D. (ur.).
Bihać: Tehnički fakultet Univerziteta u Bihaću, 2017. str. 533-536 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 897420 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
MAKETING ODJEVNE INDUSTRIJE – VAŽNOST I ULOGA
(MARKETING OF THE CLOTHING INDUSTRY - IMPORTANCE AND ROLE)

Autori
Novak Ivan ; Šaravanja Bosiljka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
RIM 2017 - Development and Modernization of Production / Hodžić, A. ; Omer S. E. ; Hodžić, D. - Bihać : Tehnički fakultet Univerziteta u Bihaću, 2017, 533-536

Skup
11th International Scientific Conference on Production Engineering

Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 04.10.2017. - 07.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketing, važnost i uloga marketinga, odjevne industrije, marketinške aktivnost, koncept marketinga
(marketing, importance and role of marketing, clothing industry, marketing activity, marketing concept)

Sažetak
U radu je dan prikaz osnovnih postavki marketinga koje je potrebno primjenjivati u odjevnoj industriji - preko shvaćanja uloge marketinga, njegovih osnovnih značajki do upravljanja marketingom u tekstilnoj i odjevnoj industriji. Dan je i prikaz tržišne vrijednosti odjevne industrije ukupno i po pojedinim granama te kretanje broja zaposlenih u navedenim industrijama na globalnoj razini. Može se zaključiti da je svjetska kriza u razdoblju od 2007. do 2012. godine prouzročila nagli pad broja zaposlenih i općeg udjela tekstilne i odjevne industrije u BDP-u na globalnoj razini, ali se taj postotak u zadnjih nekoliko godina povećava, što svakako daje optimističan i pozitivan stav prema navedenim industrijama kako od strane ulagača, proizvođača tako i krajnjih korisnika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivan Novak (autor)

Avatar Url Bosiljka Šaravanja (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Novak Ivan; Šaravanja Bosiljka
MAKETING ODJEVNE INDUSTRIJE – VAŽNOST I ULOGA // RIM 2017 - Development and Modernization of Production / Hodžić, A. ; Omer S. E. ; Hodžić, D. (ur.).
Bihać: Tehnički fakultet Univerziteta u Bihaću, 2017. str. 533-536 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Novak Ivan & Šaravanja Bosiljka (2017) MAKETING ODJEVNE INDUSTRIJE – VAŽNOST I ULOGA. U: Hodžić, A., Omer S. E. & Hodžić, D. (ur.)RIM 2017 - Development and Modernization of Production.
@article{article, year = {2017}, pages = {533-536}, keywords = {marketing, va\v{z}nost i uloga marketinga, odjevne industrije, marketin\v{s}ke aktivnost, koncept marketinga}, title = {MAKETING ODJEVNE INDUSTRIJE – VA\v{Z}NOST I ULOGA}, keyword = {marketing, va\v{z}nost i uloga marketinga, odjevne industrije, marketin\v{s}ke aktivnost, koncept marketinga}, publisher = {Tehni\v{c}ki fakultet Univerziteta u Biha\'{c}u}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, year = {2017}, pages = {533-536}, keywords = {marketing, importance and role of marketing, clothing industry, marketing activity, marketing concept}, title = {MARKETING OF THE CLOTHING INDUSTRY - IMPORTANCE AND ROLE}, keyword = {marketing, importance and role of marketing, clothing industry, marketing activity, marketing concept}, publisher = {Tehni\v{c}ki fakultet Univerziteta u Biha\'{c}u}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font