Pregled bibliografske jedinice broj: 897420
MAKETING ODJEVNE INDUSTRIJE – VAŽNOST I ULOGA
MAKETING ODJEVNE INDUSTRIJE – VAŽNOST I ULOGA // RIM 2017 - Development and Modernization of Production / Hodžić, A. ; Omer S. E. ; Hodžić, D. (ur.).
Bihać: Tehnički fakultet Univerziteta u Bihaću, 2017. str. 533-536 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 897420 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
MAKETING ODJEVNE INDUSTRIJE – VAŽNOST I ULOGA
(MARKETING OF THE CLOTHING INDUSTRY - IMPORTANCE AND ROLE)
Autori
Novak Ivan ; Šaravanja Bosiljka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
RIM 2017 - Development and Modernization of Production
/ Hodžić, A. ; Omer S. E. ; Hodžić, D. - Bihać : Tehnički fakultet Univerziteta u Bihaću, 2017, 533-536
Skup
11th International Scientific Conference on Production Engineering
Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 04.10.2017. - 07.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
marketing, važnost i uloga marketinga, odjevne industrije, marketinške aktivnost, koncept marketinga
(marketing, importance and role of marketing, clothing industry, marketing activity, marketing concept)
Sažetak
U radu je dan prikaz osnovnih postavki marketinga koje je potrebno primjenjivati u odjevnoj industriji - preko shvaćanja uloge marketinga, njegovih osnovnih značajki do upravljanja marketingom u tekstilnoj i odjevnoj industriji. Dan je i prikaz tržišne vrijednosti odjevne industrije ukupno i po pojedinim granama te kretanje broja zaposlenih u navedenim industrijama na globalnoj razini. Može se zaključiti da je svjetska kriza u razdoblju od 2007. do 2012. godine prouzročila nagli pad broja zaposlenih i općeg udjela tekstilne i odjevne industrije u BDP-u na globalnoj razini, ali se taj postotak u zadnjih nekoliko godina povećava, što svakako daje optimističan i pozitivan stav prema navedenim industrijama kako od strane ulagača, proizvođača tako i krajnjih korisnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Tekstilno-tehnološki fakultet, Zagreb