Pregled bibliografske jedinice broj: 897276
Kvaliteta srednjoškolskog strukovnog obrazovanja - "mjerenje" kvalitete
Kvaliteta srednjoškolskog strukovnog obrazovanja - "mjerenje" kvalitete // Acta ladertina, 9 (2013), 25-32 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 897276 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta srednjoškolskog strukovnog obrazovanja - "mjerenje" kvalitete
(The Quality of Secondary Vocational Education - "The Measure" of Quality)
Autori
Perin, Višnja
Izvornik
Acta ladertina (1845-3392) 9
(2013);
25-32
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
kvaliteta obrazovanja, strukovno obrazovanje, mjerenje kvalitete
(quality of education, vocational education, measuring quality)
Sažetak
U radu se razmatraju mogućnosti određivanja kvalitete strukovnog obrazovanja s aspekta postavljenih ciljeva strukovnog obrazovanja. Ukazuje se na složenost koncepta kvalitete strukovnog obrazovanja. Naglašava se da za razliku od nekih drugih proizvoda ili usluga, gdje posljedice dobre ili loše kvalitete snosi proizvođač odnosno pružatelj usluge, u sustavu obrazovanja posljedice dobre ili loše kvalitete obrazovanja snose učenici odnosno društvo u cjelini. Zaključno se sugerira da iako je kvaliteta kvalitativna kategorija koju je teško kvantificirati i „izmjeriti“ ne treba odustati od stalnog „mjerenja“ i propitivanja kvalitete. Pri tome se u taj proces trebaju uključiti sve zainteresirane strane (država, roditelji, nastavnici, škola, učenici, gospodarstvo, društvo u cjelini) svaka sa svog aspekta, kako bi kroz povratne informacije pomogli i doprinijeli razvoju kvalitete strukovnog obrazovanja jer kvaliteta nikada nije nešto što je konačno i gotovo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija