Pregled bibliografske jedinice broj: 896728
STAVOVI UČITELJA I NASTAVNIKA OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA LIČKO-SENJSKE ŽUPANIJE O PROVEDBI OBRAZOVNE INKLUZIJE
STAVOVI UČITELJA I NASTAVNIKA OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA LIČKO-SENJSKE ŽUPANIJE O PROVEDBI OBRAZOVNE INKLUZIJE // Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju
Zadar, Hrvatska, 2017. (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 896728 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
STAVOVI UČITELJA I NASTAVNIKA OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA LIČKO-SENJSKE ŽUPANIJE O PROVEDBI OBRAZOVNE INKLUZIJE
(ATTITUDES OF TEACHERS AND PROFESSORS IN PRIMARY AND SECONDARY SCHOOLS IN LIKA-SENJ COUNTY TOWARDS IMPLEMENTATION OF EDUCATIONAL INCLUSION)
Autori
Nikčević-Milković, Anela ; Durdov, Josip ; Jurković, Denis
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju
/ - , 2017
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem "Identitet i različitost u odgoju i obrazovanju"
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 21.09.2017. - 23.09.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
obrazovna inkluzija, stavovi učitelja i nastavnika, osnovne i srednje škole, Ličko-senjska županija, inkluzivna kultura škola
(educational inclusion, attitudes of teachers and professors, primary and secondary schools, Lika-Senj county, schools’ inclusive culture)
Sažetak
U akad. god. 2016./2017. provedeno je istraživanje Stavovi učitelja i nastavnika osnovnih i srednjih škola Ličko-senjske županije o provedbi obrazovne inkluzije. Istraživanje je obuhvatilo gotovo sve osnovne i srednje škole u toj županiji. Inkluzivno obrazovanje (NOK, 2011: 26) pretpostavlja načelo „uključenosti svih učenika u odgojno- obrazovni sustav uvažavajući odgojno- obrazovne potrebe svakog djeteta, učenika i odrasle osobe, napose onih koji su izloženi marginalizaciji i isključenosti“. U istraživanju je primijenjen Upitnik o procjeni inkluzivne odgojno-obrazovne prakse u predškolskom i osnovnoškolskom sustavu odgoja i obrazovanja autorica Kudek Mirošević i Jurčević Lozančić. Faktorska analiza upitnika pokazuje da on mjeri 6 latentnih dimenzija: 1. Uključivanje djece s teškoćama u sustav odgoja i obrazovanja ; 2. Metodičko- didaktički aspekti rada (odabiranje adekvatnih metoda/načina rada) ; 3. Prihvaćanje djece s teškoćama od vršnjaka i njihovih roditelja ; 4. Kompetentnost u radu s djecom s teškoćama i njihovim roditeljima ; 5. Primjena individualiziranih odgojno- obrazovnih programa ; 6. Stručno usavršavanje i suradnja u okviru odgojno-obrazovne ustanove. Osim osnovnih deskriptivnih podataka i postupaka inferencijalne statistike zanimljivo je bilo ispitati kako pojedini prediktori (spol, dob i radni staž nastavnika, stupanj obrazovanja i obrazovanje za rad s učenicima s posebnim potrebama, potpora u inkluzivnoj kulturi škole, suradnja s roditeljima i drugim institucijama u zajednici) pridonose razvoju inkluzivne kulture škola (latentne dimenzije kao kriteriji) u ovoj županiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru