Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 896690

Mjerenje financijske pismenosti studenata Sveučilišta u Zagrebu


Anđelinović, Mihovil; Pavković, Ana; Mišević, Domagoj
Mjerenje financijske pismenosti studenata Sveučilišta u Zagrebu, 2016. (ostalo).


CROSBI ID: 896690 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mjerenje financijske pismenosti studenata Sveučilišta u Zagrebu
(Measuring financial literacy of students at the University of Zagreb)

Autori
Anđelinović, Mihovil ; Pavković, Ana ; Mišević, Domagoj

Izvornik
Serija članaka u nastajanju Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 16-10: 1-20

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2016

Ključne riječi
financijska pismenost ; financijsko obrazovanje ; Sveučilište u Zagrebu ; studenti
(financial literacy ; financial education ; University of Zagreb ; students)

Sažetak
Financijska pismenost ključna je sastavnica svake racionalne financijske odluke i preduvjet za ostvarenje vlastitog financijskog blagostanja. S porastom kompleksnosti financijskih proizvoda i usluga raste potreba za financijskim obrazovanjem građana, a provedena istraživanja pokazuju da je posebnu pažnju potrebno posvetiti upravo studentskoj populaciji. Cilj ovoga istraživanja je procijeniti razinu financijske pismenosti studenata Sveučilišta u Zagrebu. U tu svrhu razvijena je jedinstvena mjera financijske pismenosti koja je temeljena na podacima prikupljenima anketnim upitnikom. U istraživanju je sudjelovalo 1600 studenata te su uključene sve 33 sastavnice Sveučilišta u Zagrebu, a odabrani proporcionalni stratificirani uzorak omogućava vjerno oslikavanje proučavane studentske populacije. Radi podrobnije analize i kvalitetnijih rezultata, kvantitativno istraživanje upotpunjeno je primjenom metode skupnog intervjua. Rezultati istraživanja ukazuju na veliku heterogenost u razini financijske pismenosti među studentima različitih studijskih područja. U odnosu na značajke studija i radno iskustvo, sociodemografske karakteristike studenata pokazale su se manje važnima. Najvažniji zaključak rada je da formalno financijsko obrazovanje značajno poboljšava razinu financijske pismenosti studenata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url ANA PAVKOVIĆ (autor)

Avatar Url Mihovil Anđelinović (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Anđelinović, Mihovil; Pavković, Ana; Mišević, Domagoj
Mjerenje financijske pismenosti studenata Sveučilišta u Zagrebu, 2016. (ostalo).
Anđelinović, M., Pavković, A. & Mišević, D. (2016) Mjerenje financijske pismenosti studenata Sveučilišta u Zagrebu. Serija članaka u nastajanju Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 16-10: 1-20. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {An\djelinovi\'{c}, Mihovil and Pavkovi\'{c}, Ana and Mi\v{s}evi\'{c}, Domagoj}, year = {2016}, keywords = {financijska pismenost, financijsko obrazovanje, Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu, studenti}, title = {Mjerenje financijske pismenosti studenata Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, keyword = {financijska pismenost, financijsko obrazovanje, Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zagrebu, studenti} }
@unknown{unknown, author = {An\djelinovi\'{c}, Mihovil and Pavkovi\'{c}, Ana and Mi\v{s}evi\'{c}, Domagoj}, year = {2016}, keywords = {financial literacy, financial education, University of Zagreb, students}, title = {Measuring financial literacy of students at the University of Zagreb}, keyword = {financial literacy, financial education, University of Zagreb, students} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font