Pregled bibliografske jedinice broj: 896510
Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja primarnoga obrazovanja
Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja primarnoga obrazovanja // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 2; 161-179 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 896510 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Evaluacija modela glazbenoga obrazovanja budućih
učitelja primarnoga obrazovanja
(Evaluation of the model of music education of future
teachers of primary education)
Autori
Nikolić, Lidija
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 66
(2017), 2;
161-179
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
glazbene kompetencije ; koncepcija glazbenoga obrazovanja ; nastava glazbe ; učiteljski studij
(music competences ; music education concept ; music teaching ; teaching studies)
Sažetak
Cilj je istraživanja evaluacija postojećega modela glazbenoga obrazovanja budućih učitelja i svojstava nastave glazbe na učiteljskim studijima u Hrvatskoj. Istraživanje je provedeno anketiranjem studenata učiteljskog studija na Učiteljskom fakultetu u Osijeku (N=307), Učiteljskom fakultetu u Zagrebu (N=344) i Odjelu za izobrazbu učitelja i odgojitelja Sveučilišta u Zadru (N=121) te među nastavnicima glazbe (N=12) na učiteljskim studijima u Hrvatskoj. Postojeći model glazbenoga obrazovanja budućih učitelja evaluiran je jednim stupnjem iznad prosječne ocjene, a između ocjena studenata i nastavnika nema značajne razlike. Utvrđena je značajna razlika u evaluaciji modela kod studenata s različitih fakulteta. Evaluacija materijalnih uvjeta pokazala je kako je opremljenost učionica za nastavu glazbe dobra osim u nedovoljnoj opremljenosti glazbenim instrumentima koje bi studenti mogli upotrebljavati tijekom nastavnoga procesa. U radu se predlažu moguća rješenja proizašla iz ovog istraživanja koja bi mogla dovesti kvalitativnih promjena u glazbenom obrazovanju budućih učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Lidija Nikolić
(autor)
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
- MLA - Modern Language Abstracts