Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 896493

Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja


Palajsa, Sanja
Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb


CROSBI ID: 896493 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja
(Variable Speed Limit Control on Urban Motorways Based on Decision Logic Trees)

Autori
Palajsa, Sanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet prometnih znanosti

Mjesto
Zagreb

Datum
26.09

Godina
2017

Stranica
44

Mentor
Ivanjko, Edouard

Ključne riječi
urbane autoceste, ulazne i izlazne rampe, prometno zagušenje, upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine
(urban motorways, entry and exit ramps, traffic congestion, variable speed limit control)

Sažetak
Oko velikih gradova grade se obilaznice čija je namjena rasteretiti urbanu cestovnu mrežu unutar grada. Takve obilaznice se najčešće svode na urbane autoceste s većim brojem ulaznih i izlaznih rampi. Mjesta gdje se nalaze ulazne i izlazne rampe sklona su pojavljivanju prometnih zastoja. Njihovo pojavljivanje se može smanjiti ili u potpunosti spriječiti prikladnim upravljanjem ograničenjem brzine vozila glavnog toka urbane autoceste. U radu su opisani problemi upravljanja prometom na urbanim autocestama, objašnjeni su pristupi za upravljanje ograničenjem brzine, analizirane su mogućnosti primjene logičkog stabla odlučivanja za upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine, izrađen je model dionice urbane autoceste i iskorišteni su postojeći prometni podaci za simulaciju modelirane dionice autoceste uz korištenje simulatora VISSIM.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo, Tehnologija prometa i transport



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet prometnih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Edouard Ivanjko (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Palajsa, Sanja
Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
Palajsa, S. (2017) 'Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja', diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Palajsa, Sanja}, year = {2017}, pages = {44}, keywords = {urbane autoceste, ulazne i izlazne rampe, prometno zagu\v{s}enje, upravljanje promjenjivim ograni\v{c}enjem brzine}, title = {Upravljanje promjenjivim ograni\v{c}enjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logi\v{c}kom stablu odlu\v{c}ivanja}, keyword = {urbane autoceste, ulazne i izlazne rampe, prometno zagu\v{s}enje, upravljanje promjenjivim ograni\v{c}enjem brzine}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Palajsa, Sanja}, year = {2017}, pages = {44}, keywords = {urban motorways, entry and exit ramps, traffic congestion, variable speed limit control}, title = {Variable Speed Limit Control on Urban Motorways Based on Decision Logic Trees}, keyword = {urban motorways, entry and exit ramps, traffic congestion, variable speed limit control}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font