Pregled bibliografske jedinice broj: 896493
Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja
Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet prometnih znanosti, Zagreb
CROSBI ID: 896493 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine na urbanim autocestama zasnovano na logičkom stablu odlučivanja
(Variable Speed Limit Control on Urban Motorways Based on Decision Logic Trees)
Autori
Palajsa, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet prometnih znanosti
Mjesto
Zagreb
Datum
26.09
Godina
2017
Stranica
44
Mentor
Ivanjko, Edouard
Ključne riječi
urbane autoceste, ulazne i izlazne rampe, prometno zagušenje, upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine
(urban motorways, entry and exit ramps, traffic congestion, variable speed limit control)
Sažetak
Oko velikih gradova grade se obilaznice čija je namjena rasteretiti urbanu cestovnu mrežu unutar grada. Takve obilaznice se najčešće svode na urbane autoceste s većim brojem ulaznih i izlaznih rampi. Mjesta gdje se nalaze ulazne i izlazne rampe sklona su pojavljivanju prometnih zastoja. Njihovo pojavljivanje se može smanjiti ili u potpunosti spriječiti prikladnim upravljanjem ograničenjem brzine vozila glavnog toka urbane autoceste. U radu su opisani problemi upravljanja prometom na urbanim autocestama, objašnjeni su pristupi za upravljanje ograničenjem brzine, analizirane su mogućnosti primjene logičkog stabla odlučivanja za upravljanje promjenjivim ograničenjem brzine, izrađen je model dionice urbane autoceste i iskorišteni su postojeći prometni podaci za simulaciju modelirane dionice autoceste uz korištenje simulatora VISSIM.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Elektrotehnika, Računarstvo, Tehnologija prometa i transport