Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 896430

Rastući utjecaj društvenih mreža u predizbornim kampanjama


Pierov, Tihana
Rastući utjecaj društvenih mreža u predizbornim kampanjama, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 896430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rastući utjecaj društvenih mreža u predizbornim kampanjama
(The rising influence of social networks in pre- electoral political campaigns)

Autori
Pierov, Tihana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
21.09

Godina
2017

Stranica
31

Mentor
Kocijan, Kristina

Ključne riječi
web 2.0., društvene mreže, odnosi sa javnosti, izbori, mediji, marketing
(web 2.0., social network, public relations, elections, media, marketing)

Sažetak
Globalni fenomen društvenih mreža postaje sve popularniji zbog sadržaja koji nude i mogućnosti online interakcije među ljudima koji se njima služe. Sadržavajući velike količine osobnih podataka, omogućile su korisnicima da izgrade svoju virtualnu stvarnost te se preko slika, poveznica i informacija, koje zajedno čine informacijski kapital, međusobno povežu na razini zajedničkih interesa. Stvorilo se jedno novo društvo koje je postalo predmetom proučavanja teoretičara. Društvene mreže su postale područja organiziranja događaja, dijeljenja mišljenja i stvaranja društvenih pokreta, a ujedno i savršeno mjesto za promoviranje pojedinih ciljeva. Popularnost se određuje u dnevnoj aktivnosti pružatelja informacija, time i vjerodostojnost istoga kao osobe kojom se predstavlja - tako se stvara osjećaj sigurnosti i autentičnosti informacija kod korisnika. Slijevanje toka informacija u kiberprostor nazvan društvenim mrežama otvorila se prilika za aktiviranjem političkih kandidata kako bi se približili potencijalnim biračima i održali digitalnu vezu s već postojećom bazom. U radu ću za primjer prikazati razloge uspješnosti predizborne kampanje bivšeg američkog predsjednika Baracka Obame. Dodatan će primjer činiti status politiziranih institucija i osoba u Hrvatskoj na društvenim mrežama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Kristina Kocijan (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Pierov, Tihana
Rastući utjecaj društvenih mreža u predizbornim kampanjama, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Pierov, T. (2017) 'Rastući utjecaj društvenih mreža u predizbornim kampanjama', diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pierov, Tihana}, year = {2017}, pages = {31}, keywords = {web 2.0., dru\v{s}tvene mre\v{z}e, odnosi sa javnosti, izbori, mediji, marketing}, title = {Rastu\'{c}i utjecaj dru\v{s}tvenih mre\v{z}a u predizbornim kampanjama}, keyword = {web 2.0., dru\v{s}tvene mre\v{z}e, odnosi sa javnosti, izbori, mediji, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pierov, Tihana}, year = {2017}, pages = {31}, keywords = {web 2.0., social network, public relations, elections, media, marketing}, title = {The rising influence of social networks in pre- electoral political campaigns}, keyword = {web 2.0., social network, public relations, elections, media, marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font