Pregled bibliografske jedinice broj: 896430
Rastući utjecaj društvenih mreža u predizbornim kampanjama
Rastući utjecaj društvenih mreža u predizbornim kampanjama, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 896430 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rastući utjecaj društvenih mreža u predizbornim kampanjama
(The rising influence of social networks in pre- electoral political campaigns)
Autori
Pierov, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
21.09
Godina
2017
Stranica
31
Mentor
Kocijan, Kristina
Ključne riječi
web 2.0., društvene mreže, odnosi sa javnosti, izbori, mediji, marketing
(web 2.0., social network, public relations, elections, media, marketing)
Sažetak
Globalni fenomen društvenih mreža postaje sve popularniji zbog sadržaja koji nude i mogućnosti online interakcije među ljudima koji se njima služe. Sadržavajući velike količine osobnih podataka, omogućile su korisnicima da izgrade svoju virtualnu stvarnost te se preko slika, poveznica i informacija, koje zajedno čine informacijski kapital, međusobno povežu na razini zajedničkih interesa. Stvorilo se jedno novo društvo koje je postalo predmetom proučavanja teoretičara. Društvene mreže su postale područja organiziranja događaja, dijeljenja mišljenja i stvaranja društvenih pokreta, a ujedno i savršeno mjesto za promoviranje pojedinih ciljeva. Popularnost se određuje u dnevnoj aktivnosti pružatelja informacija, time i vjerodostojnost istoga kao osobe kojom se predstavlja - tako se stvara osjećaj sigurnosti i autentičnosti informacija kod korisnika. Slijevanje toka informacija u kiberprostor nazvan društvenim mrežama otvorila se prilika za aktiviranjem političkih kandidata kako bi se približili potencijalnim biračima i održali digitalnu vezu s već postojećom bazom. U radu ću za primjer prikazati razloge uspješnosti predizborne kampanje bivšeg američkog predsjednika Baracka Obame. Dodatan će primjer činiti status politiziranih institucija i osoba u Hrvatskoj na društvenim mrežama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti