Pregled bibliografske jedinice broj: 896298
RESCUR: NA VALOVIMA. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob. Priručnik za učitelj(ic)e – srednja osnovnoškolska dob
RESCUR: NA VALOVIMA. Kurikul otpornosti za predškolsku i osnovnoškolsku dob. Priručnik za učitelj(ic)e – srednja osnovnoškolska dob
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017
CROSBI ID: 896298 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RESCUR: NA VALOVIMA. Kurikul otpornosti za
predškolsku i osnovnoškolsku dob. Priručnik za
učitelj(ic)e – srednja osnovnoškolska dob
(RESCUR: SURFING THE WAVES. A resilience curriculum
for early years and primary schools, Late primary
school)
Autori
Cefai, Carmel ; Miljević-Riđički, Renata ; Bouillet, Dejana ; Pavin Ivanec, Tea ; Milanović, Mirjana ; Matsopoulos, Anastassios ; Gavogiannaki, Mariza ; Zanetti, Maria Assunta ; Cavioni, Valeria ; Bartolo, Paul ; Galea, Katya ; Simões, Celeste ; Lebre, Paula ; Caetano Santos, Analbela ; Kimber, Birgitta ; Eriksson, Charli
Vrsta obrazovnog materijala
Priručnik (osnovnoškolsko obrazovanje)
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2017
Stranica
441
ISBN
978-953-7210-97-7
Ključne riječi
kurikulum, otpornost, srednja osnovnoškolska dob, priručnik za učitelj(ic)e
(curriculum ; resilience, late primary school, teachers' manual)
Sažetak
Kurikul je nastao u sklopu LLP Comenius projekta RESCUR – Razvoj Europskog kurikuluma za razvoj otpornosti djece predškolske i osnovnoškolske dobi (2012.-2015.). Cilj projekta bio je razvoj Europskog kurikuluma otpornosti za djecu predškolske i osnovnoškolske dobi putem međukulturalne i međunarodne suradnje. Projekt je realiziran uz koordinaciju Sveučilišta u Malti, a u njemu su sudjelovali i: Sveučilište na Kreti (Grčka), Sveučilište u Lisabonu (Portugal), Sveučilište u Orebru (Švedska), Sveučilište u Paviji (Italija) i Sveučilište u Zagrebu (Hrvatska). Radi se o kurikulumu koji znatno pridonosi realizaciji Nacionalnog kurikuluma ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja, ali i budućem nacionalnom kurikulumu osnovnoškolskog odgoja i obrazovanja. Razvijen je na temelju trenutačnih društvenih, ekonomskih i tehnoloških potreba i izazova suvremenog djetinjstva i roditeljstva te nastoji kod djece razviti kompetencije potrebne za svladavanje takvih izazova, kako bi ona kao mladi građani Europe mogla ostvarivati akademske uspjehe te društvenu i emocionalnu dobrobit. Ovaj je priručnik jedan od ukupno 5 priručnika nastalih u sklopu projekta, a uključuje niz aktivnosti koje učitelji(ce) mogu provoditi u razredu s djecom srednje osnovnoškolske dobi. Aktivnosti su organizirane u šest tematskih cjelina - razvoj komunikacijskih vještina, uspostavljanje i održavanje zdravih odnosa, razvoj pozitivnog mišljenja, razvoj samoodređenja, izgradnja osobne snage te pretvaranje izazova u prilike. Svaka tematska cjelina započinje sa sažetim teorijskim uvodom te se nastavlja s aktivnostima organiziranima u dvije sadržajno povezane podteme. Svaka aktivnost predstavljena je kroz ciljeve i ishode učenja, potreban pribor i opis tijeka aktivnosti, a završava s prijedlogom povezane aktivnosti koju djeca mogu napraviti kod kuće s članovima obitelji. U priručnik su uključeni i predlošci radnih listića, a na kraju svake teme priložen je i evaluacijski listić za učitelje te listić za djetetovu samoprocjenu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
Napomena
Priručnik je objavljen na sljedećim jezicima:
engleski, hrvatski, malteški, portugalski,
talijanski, grčki i švedski.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb