Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 896205

Scaffolding u nastavi matematike


Dijanić, Željka
Scaffolding u nastavi matematike // Matematika i škola, 91 (2017), 3-9 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 896205 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Scaffolding u nastavi matematike
(Scaffolding in teaching mathematics)

Autori
Dijanić, Željka

Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 91 (2017); 3-9

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
interakcija učenika i učitelja, konceptualno mišljenje, konstruktivizam, nastava matematike, područje proksimalnog razvoja djeteta, posrednik, scaffolding
(student and teacher interaction, conceptual thinking, constructivism, math teaching, zone of proximal development, mediator, scaffolding)

Sažetak
U radu se razmatra pojam scaffoldinga s naglaskom na potporu učenju matematike. Opisuje se porijeklo i značenje toga pojma, donosi se pregled tehnika poučavanja za scaffolding u matematici razrađen u tri razine: (1) okolina za učenje, (2) objašnjavanje, utvrđivanje i restrukturiranje i (3) razvijanje konceptualnog mišljenja. Potom se prikazuju neki konkretni primjeri scaffolding potpore u nastavi matematike.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Željka Dijanić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Dijanić, Željka
Scaffolding u nastavi matematike // Matematika i škola, 91 (2017), 3-9 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Dijanić, Ž. (2017) Scaffolding u nastavi matematike. Matematika i škola, 91, 3-9.
@article{article, author = {Dijani\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2017}, pages = {3-9}, keywords = {interakcija u\v{c}enika i u\v{c}itelja, konceptualno mi\v{s}ljenje, konstruktivizam, nastava matematike, podru\v{c}je proksimalnog razvoja djeteta, posrednik, scaffolding}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {91}, issn = {1332-0327}, title = {Scaffolding u nastavi matematike}, keyword = {interakcija u\v{c}enika i u\v{c}itelja, konceptualno mi\v{s}ljenje, konstruktivizam, nastava matematike, podru\v{c}je proksimalnog razvoja djeteta, posrednik, scaffolding} }
@article{article, author = {Dijani\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2017}, pages = {3-9}, keywords = {student and teacher interaction, conceptual thinking, constructivism, math teaching, zone of proximal development, mediator, scaffolding}, journal = {Matematika i \v{s}kola}, volume = {91}, issn = {1332-0327}, title = {Scaffolding in teaching mathematics}, keyword = {student and teacher interaction, conceptual thinking, constructivism, math teaching, zone of proximal development, mediator, scaffolding} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font