Pregled bibliografske jedinice broj: 896205
Scaffolding u nastavi matematike
Scaffolding u nastavi matematike // Matematika i škola, 91 (2017), 3-9 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 896205 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Scaffolding u nastavi matematike
(Scaffolding in teaching mathematics)
Autori
Dijanić, Željka
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 91
(2017);
3-9
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
interakcija učenika i učitelja, konceptualno mišljenje, konstruktivizam, nastava matematike, područje proksimalnog razvoja djeteta, posrednik, scaffolding
(student and teacher interaction, conceptual thinking, constructivism, math teaching, zone of proximal development, mediator, scaffolding)
Sažetak
U radu se razmatra pojam scaffoldinga s naglaskom na potporu učenju matematike. Opisuje se porijeklo i značenje toga pojma, donosi se pregled tehnika poučavanja za scaffolding u matematici razrađen u tri razine: (1) okolina za učenje, (2) objašnjavanje, utvrđivanje i restrukturiranje i (3) razvijanje konceptualnog mišljenja. Potom se prikazuju neki konkretni primjeri scaffolding potpore u nastavi matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Pedagogija